اخبار

نمایشگاه فناوری نانو از 13 تا 16 آبان در تهران

بسپار/ایران پلیمر مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو از آغاز این نمایشگاه از روز شنبه، ۱۳ آبان ماه جاری خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۷ محصول نانویی رونمایی می‌شود.

 علی طهاری امروز در نشستی خبری که در محل ستاد توسعه فناوری نانو برگزار شد، گفت: بیش از ۹۰ شرکت، ۶ پایگاه صادراتی و ۱۲ نهاد ترویجی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه باشگاه دانش‌آموزی فناوری نیز در نمایشگاه چهاردهم حضور خواهند داشت، گفت: همچنین تور دانشجویی و دانش‌آموزی برای بازدید از نمایشگاه تدارک دیده‌ایم که شامل دانشجویان خارجی است که در دانشگاه‌های ایران تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو غرفه مخصوص طرح‌های استارت‌آپی و طرح‌های بدیع در نمایشگاه مستقر هستند، گفت: در بخش طرح‌های بدیع، دستاوردهایی که قابلیت رقابت جهانی دارند نیز به نمایش در می‌آید.

به گفته طهاری، بر اساس ماموریت ستاد نانو شرکت‌های میکرو هم در این‌ نمایشگاه حضور دارند که برای این منظور ۶ شرکت حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: در بخش‌های دیگر نمایشگاه محصولات حوزه‌های صنعتی ساختمان، نانوپوشش، تجهیزات آزمایشگاهی، ماشین‌آلات صنعتی تولید و تامین مواد اولیه و کاتالیست نیز عرضه می‌شوند.

مدیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: ستاد کوانتوم و اپتیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در این‌ نمایشگاه حضور دارند.

طهاری با بیان‌اینکه طی روزهای نمایشگاه برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، گفت: روز اول، افتتاحیه نمادین، روز دوم نشست سفرای ۷ کشور، روز سوم رونمایی از ۷ محصول جدید و ۵ قرارداد با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری اجرایی می‌شود.

ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا