اخبار

نمایشگاه فناوری نانو صبح شنبه آغاز به کار می کند/ عرضه 24 فناوری برتر و 33 دستاورد صنعتی/تجلیل از فناوران برتر

بسپار/ ایران پلیمر یازدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو با حضور 74 شرکت تولیدی و خدماتی از 21 مهر آغاز می‌شود و تا روز 24 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر حامد افشاری، مدیرعامل موسسه فناوری تا خدمات بازار ایرانیان ستاد توسعه فناوری نانو در نشست خبری امروز زمان برگزاری یازدهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو را 21 تا 24 مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج‌فارس ذکر کرد.

وی ادامه داد: دراین جشنواره، نهادهای فعال در سه قالب نهادهای ترویجی شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی، مراکزعلمی شامل آزمایشگاه، دانشگاه و پژوهشگاه، پارک و مرکز رشد و شرکت‌های صنعتی حضور دارند.

افشاری با اشاره به حضور شرکت‌های صنعتی در این دوره از نمایشگاه خاطر نشان کرد: شرکت‌ها در ۱۲ بخش (Pavilion) سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی، شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل شرکت خواهند کرد.

وی برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی را از برنامه‌های این نمایشگاه نام برد و یادآور شد: در این رویداد همچنین مراسم تجلیل از برترین‌ محصولات دارای تاییدیه فناوری نانو نیز برگزار خواهد شد.

افشاری اضافه کرد: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های فعال در عرصه نانو در 114 غرفه محصولات خود را ارائه خواهند داد که از این تعداد 2 غرفه به شرکت‌های خارجی اختصاص دارد.

به گفته وی از 112 غرفه باقیمانده، 74 غرفه به شرکت‌های تولیدی و خدماتی و باقی غرفه‌ها به دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز رشد کشور و نیز واحدهای مختلف ستاد نانو اختصاص داده شده است.

مدیر عامل موسسه فناوری تا خدمات بازار ایرانیان ستاد توسعه فناوری نانو اضافه کرد: علاوه بر آن بخشی از غرفه‌های ستاد نانو به برنامه “نانومچ” برای عرضه 24 فناوری برتر شرکت‌های فعال نانو در کشور اختصاص داده شده است تا فناوری خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کنند.

به گفته وی در این نمایشگاه همچنین 33 طرح صنعتی به همراه 6 طرح برنده در برنامه “نانوچلنج” در غرفه کارگروه صنعت و بازار ستاد نانو عرضه خواهد شد.

افشاری اضافه کرد: همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو 6 نشست تخصصی تجاری‌سازی محصولات کاربردی فناوری نانو در حوزه‌های مختلف فناوری شامل نساجی، خودرو، آب و پساب، رنگ و رزین، پوشش، دارویی و بهداشتی و 15 کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا