اخباراخبار ویژه

امسال هم ایران پلاست، نمایشگاه مجازی خواهد داشت

بسپار/ایران پلیمر مدیر نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه مجازی ایران پلاست با قابلیت های مختلف و در سطح بین المللی است تا شرکت های علاقه مند به حضور در این نمایشگاه در طول تمام سال برای میلیون ها مخاطب ایرانی و خارجی محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست: فرید دوستی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، اظهارکرد: این نمایشگاه پس از شانزده دوره برگزاری، اکنون به بلوغ کافی برای جهش همه جانبه رسیده است و امروزه با توجه به ظهور فناوری های نوین، هوش مصنوعی و دنیای مجازی باید از این امکانات و قابلیت ها استفاده کرد.

وی با بیان این که، ما در هفدهمین دوره برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در گام نخست با تحول اساسی در ساختار سایت و سامانه ایران پلاست بسترهای لازم جهت تداوم دائمی این نمایشگاه را فراهم کردیم، افزود: گام دوم ایجاد نمایشگاه مجازی ایران پلاست با قابلیت های مختلف و در سطح بین المللی است تا شرکت های علاقه مند به حضور در این نمایشگاه در طول تمام سال برای میلیون ها مخاطب ایرانی و خارجی محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

وی ادامه داد: بستر مجازی نمایشگاه ایران پلاست هیچ مشابه داخلی ندارد و در میان نمایشگاه های ایرانی پیشگام استفاده از توانایی های هوش مصنوعی، گرافیک بالا و قابلیت های الکترونیک است.

دوستی خاطر نشان کرد: روند تولید نمایشگاه مجازی هم اکنون در حال طی شدن است و تیم های مجرب و خبره ای از متخصصین ایرانی در حوزه های گوناگون هوش مصنوعی، گرافیک، رابط کاربری و… در حال ساخت آن هستند.

مدیر نمایشگاه ایران پلاست افزود: به زودی بخش ثبت نام در نمایشگاه مجازی برای عموم شرکت های علاقه مند فعال خواهد شد و آن ها می توانند از این قابلیت ویژه ایران پلاست استفاده کنند.

نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا