اخبار

نمایشگاه چاپ و بسته بندی امروز به پایان می رسد/ نمایشگاهی پر رونق در روزهای کم رونقی بازار/ گفت و گوی خبرنگار بسپار با برخی مشارکت کنندگان

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه چاپ و بسته بندی که از تاریخ 8 آذر فعالیت خود را آغاز کرده است و 11 آذر خاتمه می یابد را می توان در زمره ی نمایشگاه های مفید برای غرفه دران و بازدید کنندگان این صنعت بر شمرد.  طبق گزارش خبر نگار بسپار و مصاحبه های میدانی صورت گرفته در زمان برگزاری این نمایشگاه بر خلاف سایر نمایشگاه های برگزار شده در امسال که غرفه داران رضایت چندانی از حضور و استقبال در این نمایشگاه ها نداشتند عکس این موضوع را در این نمایشگاه شاهد بودیم و می توان گفت که این نمایشگاه فاکتور های لازم را به عنوان یک نمایشگاه خوب دارا بود.

غرفه داران در این نمایشگاه با دست پر حاضر شده بودند و شاهد رونمایی از محصولات جدید شرکت های لفاف زرین ، کربی پلیمر ، کیمیا جاوید و پایا پلیمر دانا بودیم و گویا این شرکت ها علی رغم کم تحرکی این روز های صنعت ایران از تحرک خوبی برخوردارند در همین راستا به مصاحبه هایی که خبرنگار بسپار با مسوولین این شرکت ها در نمایشگاه چاپ و بسته بندی داسشته است خواهیم پرداخت:

 

فرید رسا  مدیر تولید و عضو هیات مدیره ی کربی پلیمر به بسپار گفت:

نمایشگاه چاپ و بسته بندی همواره نمایشگاه پرباری بوده است هرچند که تراکم نمایشگاه ها ی تخصصی صنعت پلاستیک در این برهه از سال زیاد بوده است. ما در این نمایشگاه  محصولات ابر و بادی خود را که پیشتر در ایران پلاست عرضه کرده بودیم را به نمایش گذاشتیم مضاف بر این که رنگ های پاستیلی خود را در این نمایشگاه باتنوع رنگ بالا(18 رنگ) به نمایش گذاشتیم که از جمله جدید ترین دستاورد های کربی است و بعد از نمایشگاه ایران پلاست موفق به ساخت این محصول شدیم. رسا  همچنین از حجم قرار داد های منعقد شده در این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت علی رغم این که برای قضاوت درباره ی سود آوری این نمایشگاه زود است اما تجربه به ما نشان داده است که از حضور در این نمایشگاه متضرر نشده ایم.

 

احمد میزبان مدیر عامل شرکت صنایع لفاف زرین هم گفت: 

صنعت چاپ و بسته بندی از زمانی که لفاف شروع به کار کرده است رشد چشم گیری داشته است و از لحاظ تکنولوژی در رده ی قابل قبولی قرار گرفته است لفاف همواره حرکت در مسیر استاندارد های بین المللی را در دستور کار داشته است و همواره در تلاش بوده ایم تا خط تولید خود را به روز نگه داریم. در همین راستا در این دوره از  نمایشگاه محصول جدید ماتکس خود را رونمایی کردیم که حاصل سال ها تلاش برای اتقال خط تولید به روز به کشور و دانش فنی آن و نیز تلاش تیم تحقیق و توسعه ی لفاف زرین بوده است. لفاف زرین همواره تحقیق و توسعه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در رابطه با برداشت خود از روز هایی که از نمایشگاه چاپ و بسته بندی گذشته است به بسپار گفت:

بازدید کننده های بسیار زیادی در روز هایی که از نمایشگاه گذشته است و یکی از علل آن نیز محصول جدید ما در این نمایشگاه بوده کیفیت مات و براق از موارد حائز اهمیت در صنایع بسته بندی است و ما به دستاورد خوبی در این راستا برای محصول جدید خود رسیده ایم. این نمایشگاه برای ما نسبت به سالیان گذشته پر رونق تر بوده و امید وارم این اتفاق برای شرکت های دیگر نیز افتاده باشد .

میزبان همچنین مقایسه ای نیز بین این نمایشگاه و نمایشگاه های کش.ور های دیگر داشت و به خبر نگار بسپار گفت:

در عرصه ی بین المللی تکنولوژی تنوع بیشتری دارد و در کشور ما این امر کمی کم رنگ تر است اما من این نمایشگاه را مفید می دانم و نظر مثبتی نسبت به آن دارم. امید وارم با برداشته شدن موانع رشد خداکثری در صنعت را شاهد باشیم.

 

فرید شمس مدیر عامل شرکت پایا پلیمر دانا نیز در همین رابطه به بسپار گفت:

نمایشگاه چاپ و بسته بندی از نمایشگاه های تخصصی است و این باعث شده است که مراجعه کنندگان همواره از متخصصین باشند و این موضوع باعث شده است که همواره نتایج خوبی را از حضور در این نمایشسگاه بگیریم.

مراجعات به غرفه ی پایا پلیمر نیز نسبت به سال گذشته رشد داشته است چرا که در تحریم قرار داریم و محصولات تولیدی ما که مشابه خارجی داشتند دیگر وارد نمی شوند و این باعث رشد بازار ما شده است

وی همچنین اشاراتی به دستاورد های پایا پلیمر داشت و اضافه کرد:

واحد تحقیق و توسعه ی ما با رویکرد نوآوری در تمام سطوح در قسمت گسترش محصول پروژه ی افزایش ماندگاری در بسته بندی را در دستور کار خود قرار داده است و به نتایج خوبی نیز بعد از یک سال حاصل شده و توانسته ایم قرار داد هایی را نیز منعقد کنیم به زودی خبر تولید این محصول و گام بزرگی که برای صادرات برداشته ایم را رسانه ای خواهیم کرد.

وی همچنین در مقایسه ی نمایشگاه های داخلی و نمونه های خارجی آن و کیفیت برگزاری گفت:

نمایشگاه چاپ و بسته بندی نسبت به نمایشگاه های داخلی ایران ف نمایشگاه بسیار خوب و هدفمندی است اما تفاوت های زیادی نسبت به نمایشگاه های بین المللی داریم .

وی در رابطه با تعدد نمایشگاه ها در این بازه از سال نیز گفت:

باید نمایشگاه چاپ و بسته بندی با فاصله ی بیشتری از نمایشگاه  ایران پلاست برگزار شود.

وی در پایان افزود: باید  با مصرف کالا و تولیدات ایرانی زمینه ی رشد صنایع را فراهم کنیم متاسفانه با وجود این که توان تولید بسیار از مواد در داخل وجود دارد شاهد این بوده ایم که افراد تمایل به خرید محصول خارجی دارند و این پایا پلیمر از این موارد بی تاثیر نبوده است.

کیمیا جاوید نیز در این نمایشگاه از دو چسب جدید در حوزه ی صحافی و یک چسب در زمینه ی فیلتر در این نمایشگاه رونمایی کرد.

 

برای دیدن عکس ها روی آنها کلیک کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا