اخبار

نمایشگاه Arabplas 2019 در راه است/ حضور ایرانی ها در نمایشگاه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه ArabPlast 2019 در زمینه ی صنعت لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی به زودی و در ماه ژانویه ی 2019 در دبی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه متخصصان و بازیگران اصلی این صنعت را خصوصا از خاورمیانه گرد یکدیگر جمع می کند.

دوره قبلی این نمایشگاه ۹۰۶ برگزار کننده از ۴۱ کشور دنیا داشت. بالغ بر 27268 نفر از 119 کشور مختلف از این نمایشگاه بازدید کردند. نمایشگاه ArabPlast به عنوان یکی از نمایشگاه های معتبر در صنعت لاستیک، پلاستیک و پتروشیمی در منطقه ی خاور میانه شناخته می شود.

در ArabPlast 2019 فناوری های جدید در زمینه ی قالب گیری تزریقی، قالب گیری دمشی، بسته بندی و فناوری های پسا فرایندی پلاستیک (Post plastic processing techniques)  ارائه خواهد شد. علاوه بر این، انواع مواد خام جدید، افزودنی ها و بسپارها معرفی می شود.

نمایشگاه ArabPlast 2019 طیف وسیعی از ماشین آلات پلاستیکی، فناوری های فرایندی لاستیک و پلاستیک، سامانه های فرایندی، فناوری های بسته بندی پلاستیک ها، قالب گیری تزریقی، قالب گیری دمشی، فناوری های بسته بندی، رانشگری، مواد شیمیایی و افزودنی، محصولات نیمه اماده، پلاستیک های مهندسی و محصولات پلاستیکی نهایی را در بر می گیرد.

 

پاویون های مصر، عربستان، چین، تایوان، هند و اروپایی ها در نمایشگاه این دوره حضور دارند و 90 درصد فضای نمایشگاهی تا این لحظه توسط شرکت ها جانمایی شده است. 

پاویون ایران در سال جاری در یکی از نقاط پربازدید نمایشگاه و در کنار غرفه بروج قراردارد. هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی انتخاب تا کنون برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی قطعی کرده اند. 

نمایندگی این نمایشگاه را در کشور شرکت بیوتی اسکای برعهده دارد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا