اخباراخبار ویژه

نمایشگاه CHINAPLAS در مرکز نمایشگاه ها و همایش‌های بین المللی شنژن/ بزرگترین رویداد نمایشگاهی سال هفته آینده در چین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع پلاستیک و لاستیک CHINAPLAS 2023 از 17 تا 20 آوریل 2023 (28 تا 31 فروردین 1402) در مرکز نمایشگاه و همایش‌های بین المللی شنژن برگزار می‌شود.

CHINAPLAS 2023 پذیرای بیش از 4000 غرفه‌دار داخلی و خارجی خواهد بود که نوآوری ها و فناوری پیشرفته را در زمینه‌های مختلف از جمله حوزه فناوری سه بعدی، حوزه ماشین‌آلات بسته‌بندی پلاستیکی و حوزه محصولات نوآورانه به نمایش می‌گذارد. با حمایت EUROMAP، نمایشگاه میزبان رویدادهای متعددی خواهد بود که در آن شرکت کنندگان با زمینه‌های مختلف می‌توانند از آخرین محصولات و راه حل‌ها مطلع شوند، با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و در مورد توسعه آینده صنایع پلاستیک و لاستیک اطلاعات کسب کنند.

CHINAPLAS 2023 میزبان Industry 4.0 Factory of the Future است که راه حل‌های دیجیتالی عملی را برای فعال کردن کیفیت قابل پیش بینی و قابلیت ردیابی با تولید هوشمند نشان می‌دهد و همایش و نمایشگاه بازیافت پلاستیک و اقتصاد چرخشی را ارائه می‌دهد که روندها و سیاست‌های جهانی بازیافت پلاستیک در چین و آسیا را پوشش می‌دهد. برنامه نمایشگاه تجاری همچنین شامل نمایش زنده، مسیرهای موضوعی، گفتگوهای فنی حضوری و سایر رویدادهای شبکه‌ای خواهد بود. در کنار فعالیت‌های فیزیکی، CHINAPLAS 2023 همچنین وبینارها و انجمن‌های الکترونیکی مختلفی از جمله Design x Innovation را پخش خواهد کرد.

سی و پنجمین CHINAPLAS با توجه به آخرین پیشرفت بیماری کووید و تشدید اقدامات کنترل همه‌گیر در شانگهای و سایر استان‌های چین تا کنون به تعویق افتاده بود. این نمایشگاه از زمان آغاز به کار خود در سال 1983 همواره متعهد به ترویج توسعه صنایع پلاستیک و لاستیک جهانی بوده است. در نزدیک به 4 دهه، این نمایشگاه چالش‌ها و موفقیت‌هایی را تجربه کرده است.

 

تنها غرفه گذار ایرانی در این نمایشگاه پتروشیمی امیرکبیر است.

 

علاقه مندان می توانند از طریق این لینک به صورت زنده در روزهای برگزاری نمایشگاه از آن بازدید کنند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا