اخبار

نمایشگاه K2016 و نمایش یک ماشین جدید ترموفرمینگ از شرکت سوییسی WM

بسپار می نویسد، شرکت سوییسی WM، سازنده ماشین آلات ترموفرمینگ، در جولای 2016   به ثبت رکوردی جدید در حجم فروش خود رسید وصد و دهمین سیستم in-line شامل خط اکستروژن و ماشین آلات ترموفرمینگ مدل/3   INTEC 900 برای تولید لیوان های دو رنگ را به یکی از مشتریان خود در  ایالات متحده آمریکا تحویل داد.

شرکت  WM یک شرکت خانوادگی است که در سال 1983 تأسیس شد  و در حال حاضر نسل سوم با تکیه بر نیروی کار فزاینده و وظیفه شناسی زمام امور را بدست گرفته اند. شرکت WM به ارتقای خدمات پس از فروش و تحقیق و توسعه در زمینه تکنولوژی ترموفرمینگ و بسته بندی می پردازد.

در راستای تحقق بخشیدن به اهداف تحقیق وتوسعه ، تکامل ماشین آلات Vacuum pressure forming با تیغه های  Steel Rule Cutting  مدل FC600/700/1000 به همراه ربات هایی با سه درجه آزادی انجام پذیرفت و نسل سوم این ماشین آلات با هدف افزایش سرعت و دقت  در stacking  طراحی و تولید گشت.

مشتریان استقبال خوبی از مدل های FC780IM و FC1000IM کرده اند که به آنها اجازه می دهد فرم دهی درون قالب (in mold forming) و برش را با دقت بالا و بهره وری بالا داشته باشند.
انواع دیگر ماشین آلات شرکت WM ، ماشین آلات با قالب چرخان می باشند که قابلیت فرم دهی و برش همزمان دارند. مدل FT500/700/900 که با دو سیستم stacking جدید کامل شده است و برای پاسخ به نیازهای مختلف بازار طراحی شده است.
مدل ES7  (Easy Stack) برای مشتریانی طراحی شده است که به صورت مداوم نیاز به تغییر قالب دارند و این مدل هزینه سرمایه گذاری کمتر در Stacking tools و جابه جایی سریع قالب دارد.

مدل MSV(multi stack) انباشته سازی (stacking) ظرف و درب را ممکن می سازد و یک انباشته سازی دقیق و تخلیه بر روی خطوط بسته بندی را تضمین می نماید.
همچنین ورژن D از مدل FT900 برای تولید لیوان و ظروف PP با استفاده از ورق با ضخامت بیش از 2 میلیمتر در نظر گرفته شده است.
در مدل های in-line (که شامل اکسترودر و دستگاه ترموفرمینگ می باشد) پیشرفت های زیر محقق شده است . با استفاده از اکسترودر های جدید با بازدهی بالا و میزان مصرف انرژی کم مدل30,45,75,90 mm  N.EXT  می توان  تا Kg/hr900  PP تولید نمود. 
مدل 700 TWISTطراحی شده برای ظروف PP، PP/EVOHو PET که نیازمند استاندارد های کیفی بالایی است و تلورانس ابعادی محدودی دارد.

شرکت WM در نمایشگاه K2016 که از تاریخ 19 تا 26 اکتبر برگزار می شود برای علاقه مندان به تکنولوژی ترموفرمینگ، یک ماشین ترموفرمینگ تازه طراحی شده با قالب چرخان را به نمایش می گذارد. علاقه مندان می توانند تکنولوژی برتر ترموفرمینگ را در سالن 3  غرفه A16  در نمایشگاه K2016  از نزدیک شاهد باشند. در غرفه WM   در نمایشگاه K2016  اطلاعات و فیلم های تمامی خطوط ترموفرمینگ شرکت WM موجود می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88787883-021 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا