اخبار

نمایشگاه Plast میلان آغاز به کار کرد/ نمایش زنده‌ای از بازیافت در Plast 2018

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر دو شرکت تولیدکننده‌ی تجهیزات بازیافت، سامانه‌ای بر خط را طراحی کرده اند که قادر است با تحویل گرفتن بطری‌های PET ورق‌های حاصل از آن را تحویل دهد.

این شرکت‌های تولیدکننده‌ی ماشین‌آلات بازیافت که که شرکت‌هایی اتریشی و ایتالیایی می‌باشند به ترتیب Erema و Amut نام هستند و نمایشی زنده از دستگاه‌های خود را با شعار “تبدیل بطری به بسته‌بندی” در نمایشگاه Plast 2018 ارائه می دهند.

این دستگاه بازیافت تلفیقی از فناوری Vacurema شرکت Erema و دستگاه تولیدکننده‌ی ورق شرکت Amut است. علاوه بر این، در تولید این دستگاه از فناوری PET Laserfilter شرکت Erema نیز استفاده شده است.

تلفیق ماشین‌آلات Amut و Erema این امکان را ایجاد می‌کند تا مذاب بدون اینکه نیاز باشد اول به قرص (Pellet) تبدیل شود، به صورت مستقیم به دستگاه‌های تولیدکننده‌ی ورق منتقل شود. ورق‌هایی که در نهایت تولید می‌شود 100 درصد از PET مصرف شده خواهد بود.

ذخیره‌ی انرژی، حفظ گرانروی ذاتی، کاهش هزینه‌های ساخت منجر به سودآوری بیشتری شده و بدون شک از مهم ترین عوامل ممکن در فرآیند PET گونه غذایی (Food grade) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا