اخبار

نمایشی از صنعت لاستیک‌ در K2016

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، یک پروژه‌ی مشترک به نام ARLANXEO که بین شرکت‌های Lanxess و Saudi Aramco اخیرا بسته شده است، برای اولین بار در نمایشگاه K2016 به همگان معرفی شد. بازدیدکنندگان به خوبی می‌توانستند محصولات مختلف ARLANXEO را که هر روزه‌ در زندگی با آنها مواجه هستند، مشاهده کنند. به طور کلی محصولات این پروژه‌ی مشترک به صورت جزیره‌ای در دو بخش مختلف معرفی شد:

اصلاح

تمرکز این بخش بر دانه‌های PVC (PVC granules) می‌باشد. این دانه‌ها با Levapren اصلاح شده تا نرمی مضاعفی را ایجاد کرده، موجب پایداری حرارتی و رنگی در مقایسه با سایر محصولات استاندارد شود. پروفیل‌های اکسترود شده با Levapren PXL با جریان‌پذیری استثنایی، استحکام برتر و مقاومت در برابر خزش بهبودیافته‌ای معرفی شده‌اند. این محصولات فاقد‌هالوژن بوده و قابل استفاده در توربین‌های بادی می‌باشند. به علاوه این محصولات در برابر ایجاد خسارت‌های در اثر آتش گرفتگی مقاوم هستند.

ورزشی

در این بخش یک لباس غواصی که از لاستیک کلروپرن Baypren و فوم لاستیک سنتزی اتیلن وینیل استات ساخته شده است، معرفی شد. این لباس حتی در آب سرد نیز دمای بدن را گرم نگه می‌دارد. همچنین این لباس در برابر نمک آب و اشعه‌ی ایکس نیز مقاوم و نفوذ ناپذیر است.

در این بخش همچنین یک کمربند رانندگی نیز معرفی شد که با استفاده از Therban ساخته شده و بدون هیچگونه لغزش و نقص عملکرد، کشسانی و ماندگاری طولانی مدتی را ایجاد می‌نماید.

این شرکت همچنین راه حل‌هایی را در مورد قطعات خودرو و کفش پوش‌های مختلف ارائه داده است. طبق گفته‌ی مدیر عامل این شرکت در K2016، هدف از ارائه محصول در این نمایشگاه معرفی محصولاتی است که با زندگی روزمره‌ی انسان‌ها سروکار دارد و نوآوری‌های منحصر به فردی در ساخت آن‌ها به کار گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا