اخبار

نمایش آخرین فناوری­ها و انواع خطوط تولید پلاستیک در رویداد YIZUMI Connect (ایزومی کانِکت)/ یک روز پیش از ChinaPlas 2023

بسپار/ ایران پلیمر در روز 27 فروردین سال 1042 (16 آوریل 2023 میلادی)، درست 1 روز پیش از آغاز به کار نمایشگاه معتبر چایناپلاس 2023، رویدادی هیجان انگیز در انتظار متخصصان و علاقه ­مندان صنعت تولید پلاستیک خواهد بود. رویداد YIZUMI Connect 2023 با میزبانی شرکت YIZUMI، به عنوان یکی از رهبران جهانی دستگاه ­های تزریق پلاستیک برگزار می ­شود و در حاشیه آن از آخرین پیشرفت‌ها و فناوری­های نوآورانه در صنعت پلاستیک رونمایی خواهد شد.

شرکت کنندگان در YIZUMI Connect 2023، این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان خود از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند، در بحث­های تخصصی شرکت جسته و با روندهای تازه صنعت آشنا شوند. این رویداد شامل مجموعه ­ای از جلسات آموزشی، سخنرانی­ و بازدید از 30 خط تولید قطعات پلاستیکی و ماشین­ آلات درحالِ­ کار خواهد بود که می ­تواند الهام بخش ایده­ های نو برای تولیدکنندگان پلاستیک باشد. از جمله خطوط تولیدی که در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار خواهند گرفت می ­توان به انواع خطوط تولید قطعات خودرو، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی و ظروف بسته ­بندی اشاره کرد.

صرف نظر از اینکه که یک تولید کننده حرفه­ ای و با تجربه پلاستیک هستید یا به تازگی به صنف تولید پلاستیک پیوسته باشید، YIZUMI Connect 2023 یک رویداد ضروری است که شما را به دانش روز و ابزارهایی ضروری برای موفقیت مجهز می­کند. ایزومی کانکت 2023 با تمرکز بر پایداری، کارایی و عملکرد حداکثری فرایند و ماشین ­آلات، یکی از مهمترین رویدادهای پیش رو در صنعت پلاستیک است.

نکو بهینه ماشین به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایزومی (YIZUMI) در ایران شما را دعوت به مطالعه و بررسی کاتالوگ و حضور جهت بازدید از این رویداد می نماید.

https://www.nbmmachinery.com/yizumi-connect-2023/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا