اخبار

نمایش سری جدید ماشین آلات NBM همزمان با قرعه کشی یک دستگاه BWM برای مشتریان

بسپار/ ایران پلیمر/ گزارش آگهی سال گذشته در خلال برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، خبر قرعه کشی یک BMW X3 از سوی NBM  اعلام شد که نظر همه را به خود جلب کرد.

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که گریبانگیر اکثر شرکت های بازرگانی و تولیدی شده، وعده ی قرعه کشی BMW  توسط NBM امری بعید و غیر ممکن فرض می شد.

زمزمه ها مبنی بر کذب بودن وعده قرعه کشی خودرو در بازار پلاستیک شنیده می شد. ولی این شرکت پایبندی به تعهدات را همواره اولویت فعالیت های خود دانسته، لزوم تحقق تعهدات را بر منافع خود ارجح دید و به وعده ی خود جامعه عمل پوشاند و طی مراسمی در سالن همایش های هتل المپیک مورخ 27 آذر اقدام به قرعه کشی این خودرو با حضور جمعی از بزرگان صنعت پلاستیک و مشتریان همیشگی خود خواهد کرد.

علاوه بر قرعه کشی، نمایش سری جدید دستگاه های این شرکت (سری ایستاده، دو صفحه ای و های اسپید) در سالن نمایشگاه های هتل المپیک، سخنرانی جمعی از بزرگان و  فعالان اقتصادی و مراسم پذیرایی و شام از جمله اقداماتیست که طی برگزاری مراسم ارائه خواهد شد.

توليد كنندگان صنعت پلاستيك كه علاقمند به حضور در اين مراسم هستند، می توانند از طریق شماره 09121081906 اعلام حضور نمایند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا