اخبار

نوید زمستان سرد در خرماپزان تابستان برای صنایع کشور

بسپار/ ایران پلیمر برخی از خوانندگان این گروه رسانه ای از دریافت نامه هایی در برخی شهرک های صنعتی خبر می دهند که در آن، ضمن اعلام افزایش تعرفه های گاز و هشدار در خصوص قطعی احتمالی گاز در زمستان امسال، در خصوص افزایش قطعی برق از امروز یعنی 7 مردادماه در تابستان نیز اطلاع رسانی شده است.

هر چند کم و بیش تا به حال نیز واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی علاوه بر 12 ساعت (یک بار دفتر) بی برنامه و با برنامه 6 ساعت قطعی برق در روز دیگری از هفته را نیز پشت سرگذاشته اند، این نامه مهر رسمی این قطعی ها بوده است.

گردانندگان مملکت، کماکان به رغم شعارهایی که هر سال در حمایت از تولید سر می دهند، همچنان تامین برق منازل مسکونی را نسبت به توقف های بخش صنعتی و تولیدی دارای اولویت می دانند، درست بر خلاف آنچه که انتظار می رود باشد.

متاسفانه بلاتکلیفی، بی برنامگی و وضعیتی که “بی دولتی” را به ذهن متبادر می کند، امروز بار دیگر خود را در ارسال نامه رییس جمهور به مجلس برای اقامه دعوا بر سر آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی نشان داد. دلارهایی که در طول عمر دو ساله دولت سیزدهم بارها و بارها با خبر آزاد شدن آن، تلاش شده تا بازار ملتهب ارزی مدیریت شود!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا