اخبار

هدف گذاری میلیاردی انجمن ملی صنایع پلیمر برای خرید دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستانی/ هیات مدیره این انجمن در قدم اول 400 میلیون تامین کرد/ همراه شویم

بسپار/ ایران پلیمر انجمن ملی پلیمر ایران در ادامه پویش قبلی در کارگروه مقابله با شیوع و تبعات ویروس کرونا در کشور (اینجا و اینجا و اینجا بیشتر بخوانید) کمپین #نفس_ مهربانی را کلید زد. در این پویش قرار است با جمع آوری کمک های نقدی نسبت به خرید دستگاه های ونتیلاتور (دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستانی)  که وزارت بهداشت نیاز مبرم به آن را اعلام کرده است، زیر نظر همین وزارتخانه اقدام شود. 
 
این کمپین با تلاش به منظور همراهی صنعت پلاستیک برای توسعه ماندگار تجهیزات درمانی،  پای به میدان گذاشته است و با بررسی دقیق شرایط کنونی کشور به خصوص در بخش درمان بیماران مبتلا به کرونا به نیازسنجی بیمارستان ها پرداخته و به این نتیجه رسیده که تامین دستگاه ونتیلاتور به دلیل نقش مهمی که در سلامت این بیماران دارد اولویت اصلی است. هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر در نخستین قدم 400 میلیون تومان برای این پویش تامین کرده است. 
 
 

 شماره حساب های زیر جهت واریز کمک ها در نظر گرفته شده است: 

 

شماره حساب 0110712344008  بانک ملی ایران
 شماره کارت 6037991899703221 

شماره شبا IR210170000000110712344008  

نام صاحب حساب :موسسه نیکوکاری جامعه ابرار وابسته به اتاق بازرگانی ایران

تخصیص این شماره حساب به منظور تسهیل در خرید و پرهیز از بروز مشکلات مالیاتی برای عزیزان فعال در کمپین بوده است. خواهشمند است فعالان عزیز صنعت پلیمر و همراهان این کمپین پس از واریز مبالغ به این حساب فیش پرداختی خود را به واتس اپ به شماره 09109111086 ارسال کنند.  

 

چرا دستگاه ونتیلاتور در شرایط کنونی مهم است؟ 

کمپین #نفس_مهربانی به منظور خرید دستگاه های ونتیلاتور فعالیت خود را  با این استدلال آغاز کرده است که :

1) دستگاه ونتیلاتور نیاز جدی حال حاضر بیمارستان های کشور است که کمبود آن چالش های عمده ای را برای بیماران و شبکه درمانی ایجاد کرده است.
 
2) برآورد اولیه نشان می دهد شبکه بیمارستانی کشور در شرایط فعلی حداقل به حدود هزار دستگاه ونتیلاتور نیازمند است. 

3) با توجه به ماندگاری این دستگاه ها تامین ونتیلاتور می تواند به عنوان سرمایه گذاری در زیرساخت های شبکه درمانی در آینده نیز نیازهای بیمارستانی را برطرف سازد. 

4) به دلیل قیمت بالای این قبیل تجهیزات معمولا تامین آن برای همه مقدور نیست و نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی برای تهیه آن است لذا تمرکز بر این بخش بسیار اهمیت دارد. قیمت هر ونتیلاتور با ارایه تخفیف به کمپین خرید این دستگاه توسط شرکت فروشنده رقمی بین 155 تا 170 میلیون تومان است. 

5) با حمایت فعالان صنعت پلیمر کشور، کمپین #نفس_مهربانی می تواند فعالیت خود را توسعه داده و دستگاه های بیشتری را در اختیار بیمارستان ها قرار دهد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا