اخبار

هرویک یاریجانیان از فعالین صنعت پلاستیک، نایب رییس کمیسیون صنعت اتاق تهران شد

بسپار/ایران پلیمر  در ادامه برگزاری انتخابات کمیسیون‌های مشورتی اتاق تهران در آغاز دومین سال فعالیت این کمیسیون‌ها، انتخابات دو کمیسیون «تسهیل تجارت و توسعه صادرات» و «صنعت و معدن» با حضور برخی از اعضای هیات نمایندگان و نمایندگان تشکل‌ها برگزار شد.‌

به گزارش روابط‌عمومی اتاق تهران، در انتخابات‌ کمیسیون تسهیل‌ تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران، محمد لاهوتی که در دو سال گذشته، ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت با رای اکثریت اعضا در جایگاه خود ابقا شد؛ به این ترتیب لاهوتی در دو سال آینده نیز در کسوت رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران باقی ماند. در انتخابات نواب رئیس این کمیسیون نیز افشین کلاهی و مهراد عباد دو عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و نایب رئیس دوم برگزیده شدند.

در انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون صنعت و معدن هم ‌علی نقیب، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران توانست رای اکثریت را برای هدایت این کمیسیون در دو سال آینده به دست آورد. در ادامه، انتخابات نواب رئیس کمیسیون صنعت و معدن نیز برگزار شد و به موجب نتایج این انتخابات، هرویک یاریجانیان و سجاد غرقی به ترتیب حائز بیشترین رای برای عضویت در هیات‌رئیسه این کمیسیون شدند و هرویک یاریجانیان به نایب رییسی کمیسیون صنعت اتاق تهران رسید. 

در دوره قبلی اتاق، مهدی پورقاضی، مدیر نیرومندپلیمر ریاست کمیسیون صنعت اتاق تهران را برعهده داشت. 

هرویک یاریجانیان، از فعالین صنعت پلاستیک، مدیرعامل شرکت کران سیمافام و عضو هیات مدیره  خورشید دریای شرق (سینگر) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا