اخبار

هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت مجازی شد

بسپار / ایران پلیمر معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از برگزاری مجازی هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت و بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار خبر داد.

پیمان صالحی با اشاره به برگزاری مجازی هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت و بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در سال جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فرآیند با هدف مقابله با گسترش ویروس کووید ۱۹ و حفظ سلامت آحاد مردم با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به ارائه تسهیلات و حضور شرکت‌ها در این دوره همچون دوره‌های پیشین، افزود: در هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت بیش از ۳۰۰ شرکت بیش از ۸۰۰۰  مدل محصول ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همانند سال‌های گذشته بخشی از هزینه خرید مراکز علمی و آموزشی و پژوهشی دولتی را مطابق سطح‌بندی محصولات پرداخت خواهد کرد.

بر اساس اعلام معاونت علمی، در هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان فروش قطعی رخ داده که بالغ بر ۳۰ درصد آن توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری پرداخت شده است.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا