اخبار

هفتمین همایش ملی پلیمر (همپا 1402) در دانشگاه گلستان برگزار شد/ استقبالی خوب در هوایی پاییزی

بسپار/ ایران پلیمر صبح روز چهارشنبه 24 آبان ماه هفتمین همایش ملی همپا در میان استقبال علاقه مندان در دانشگاه گلستان آغاز به کار کرد. هوای پاییزی شهر گرگان که گهگاهی بارش باران نیز به آن حال و هوای ویژه ای می داد، در میزبانی میهمانان کم نگذاشت.

در مراسم افتتاحیه این همایش ریاست دانشگاه یاد شده، دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی ضمن برشمردن صنایع پلیمر به عنوان یکی از صنایع دارای مزیت نسبی در کشور ابراز امیدواری کرد که پتروشیمی (پرداستان) گلستان بالاخره بهره برداری و برای متخصصین بومی کارآفرینی کند.

در این مراسم همچنین یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس، معاون استاندار گلستان، رییس انجمن علوم و مهندسی پلیمر، مدیر برنامه ریزی شرکت پژوهش و فناوری و دبیران علمی و اجرایی به ایراد سخنرانی پرداختند.

دکتر غفاری دبیر علمی همایش ضمن قدردانی از حضور اساتید پیشکسوت مهندسی پلیمر گفت: بسیار خوشحالم که سه نسل از اساتید رشته مهندسی پلیمر را امروز در میان حاضرین و در کنار همایش داریم.

وی از دریافت 312 عنوان مقاله و ایجاد کمیته داوران با حضور 48 داور در 23 نقطه جغرافیایی کشور خبرداد.

در این همایش 54 عنوان مقاله به صورت شفاهی و 234 عنوان مقاله به صورت پوستر ارایه شدند.

دکتر بابایی دبیر اجرایی همایش نیز به تلاش چندین ماهه تیم برگزاری اشاره و برگزاری نمایشگاه و فن بازار در کنار این همایش را از ویژگی های آن برشمرد.

 

هفتمین همایش ملی پلیمر عصر پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد.

با توجه به اینکه برگزاری این همایش توسط انجمن علوم و مهندسی پلیمر نخستین بار با هدف برگزاری ملی این رویداد و جذب حداکثری صاحبان صنعت مرتبط پیش بینی و هدف گزاری شده است، متاسفانه همچنان حضور مدیران، کارشناسان و دست درکاران صنعت پلیمر در این رویداد اندک است. امیدواریم در دوره های آتی امکان حضور بیشتر این بخش فراهم شود. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا