اخبار

چهارمین همایش اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران خردادماه آینده برگزار می شود

بسپار/ایران پلیمر انجمن ملی صنایع پلیمر ایران اعلام کرد: با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی جاری، نوسات ارزی و پیچیدگی‌های برنامه‌ریزی برای واحدهای تولیدی، نیاز به آگاه‌سازی صنعتگران در حوزه اقتصاد بیش از پیش احساس شده و هر چه بیشتر سازمان‌ها را به سمت کسب دانش اقتصادی سوق می‌دهد.
از این‌رو پیرو برگزاری موفق سه دوره «همایش چشم‌انداز اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران» و استقبال صنعتگران از این رویداد، برگزاری «چهارمین همایش چشم‌انداز اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران» در تاریخ 30 خرداد الی 1 تیر ماه 1402 در محل هتل المپیک تهران برنامه‌ریزی شده است.

انجمن ملی صنایع پلیمر ایران به عنوان انجمنی ملی و فراگیر با عضویت بیست انجمن زیرمجموعه و به عنوان متولی یکی از سه صنعت ارزش‌آفرین و اشتغال‌زای کشور، با توجه به رسالت وجودی خود آگاهی بخشی به اعضا  و گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد با بیش از بیست سال سابقه در بررسی و تحلیل اقتصادی کلان به شکل مشارکتی برگزاری همایش را در دستور کار قرار داده‌اند. شرکت‌کنندگان و علاقمندان می‌توانند با حضور در این رویداد جامع ضمن اطلاع از فرصت‌ها و چالش‌ها و به‌روزترین تحولات این حوزه‌ها، از نمایشگاه بزرگ این رویداد نیز بازدید کنند. هدف از برگزاری چنین رویدادی، ایجاد فرصتی ارزشمند جهت تبادل اطلاعات بین بازیگران اصلی حوزه صنایع پلاستیک و پلیمر اعم از دولت، بخش خصوصی و انجمن‏­های تخصصی داخلی و بین‌المللی است. امید است با همکاری کلیه دست اندرکاران این حوزه بتوان به این هدف نائل آمد.

برای دریافت خدمات روابط عمومی با شماره های انجمن تماس بگیرید:

فکس: 02144787131 ، 02144787146 ، 02144182892 ، 02144182896

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا