اخبار

همایش بین المللی علوم و فناوری نانو ICNN2018 برگزار می شود/ فراخوان مقاله

بسپار/ ایران پلیمر انجمن نانو فناوری ایران با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، هفتمین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو ICNN2018 را در روزهای 4 تا 6 مهر ماه سال۱۳۹7 در پژوهشگاه یاد شده برگزار می‌کند.

آخرین فرصت برای ارسال مقالات علمی به هفتمین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو، پنجم تیر ماه 1397 می‎باشد، لذا از تمامی دانشجویان، پژوهشگران و کارشناسان این حوزه دعوت می‎کنیم تا با ارسال مقاله و شرکت در این همایش بین المللی، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را با دیگر پژوهشگران این حوزه به اشتراک بگذارند. 

به دلیل تعداد بالای ارسال مقالات در روزهای پایانی و جلوگیری از بروز مشکل برای عزیزان پژوهشگر در ارسال مقاله، خواهشمند است، تا ارسال مقاله خود را به روزهای پایانی موکول نکرده و در اسرع وقت مقالات خود را ارسال نمایید. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از چگونگی ارسال مقاله و شرکت در همایش به سایت همایش www.icnn2018.ir  www.icnn18.com; مراجعه فرمایید. 

محورهای کنگره عبارتند از:

نانوتکنولوژی در صنعت نفت و گاز

نانوتکنولوژی در صنعت پتروشیمی

نانوزیست فناوری

نانوکامپوزیت

نانو شیمی

نانو فیزیک

نانو مغناطیس

نانو مواد

نانو پزشکی

نانو حسگرها

نانو الکترونیک

نانو محاسباتی و شبیه سازی

نانو سیال ها

تجاری سازی نانو 

همچنین از کلیه صنعتگران و پژوهشگران برای نمایش محصولات و دستاوردهای خود در زمینه علوم و فناوری نانو در نمایشگاهی که در روزهای همایش تشکیل خواهد شد، دعوت به عمل می‎آید. علاقه‎مندان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه همایش مراجعه و یا با آدرس ایمیل همایش[email protected] و یا در ساعات اداری با تلفن های دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند. 

Tel-Fax: +98- 21 4825 5530-1

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا