اخبار

همایش دو روزه بسته بندی های دیواره نازک در تایلند برگزار می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  سومین همایش بسته بندی های دیواره نازک در آسیا در تاریخ ۲۵ تا ۲۶ ماه سپتامبر در بانکوک تایلند برگزار می شود. هدف از برگزاری این همایش ایجاد ارتباط نزدیک بین تولیدکنندگان در زمینه های تولیدات گرماشکل دهی و قالب گیری تزریقی بوده تا کیفیت های تولیدی بهبود داشته و فناوری های جدید موجود در این صنعت ارتقا یابد.بسته بندی های دیواره نازک شامل لوله ها، لیوان ها، سینی ها  ظروف نگهداری غذای صدفی رنگ یا سفید رنگ می شود. 
از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد می توان به ایجاد پیشرفت هایی در زمینه ی بسته بندی های سبک وزن اشاره کرد که امکان بازیافت سریع آن ها وجود داشته باشد. از جمله سایر اهداف برگزاری این همایش می توان به بررسی شرایط ایجاد بسته بندی ها با خاصیت سدگری مناسب اشاره کرده که امکان نگهداری محصولات تحت بسته بندی را به مدت زیادی دارا بوده و در عین حال خواص ظاهری آن ها برای چاپ در قالب (IML) حفظ شود.
یکی از برنامه های مورد نظر در این همایش بررسی روند بازار جهانی بسته بندی های سدگر بوده و نتایج حاصل از تحقیقات AMI در این همایش در این باره مطرح خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا