اخبار

همایش ملی صنایع لاستیک برگزار شد

بسپار/ایران پلیمر همایش ملی صنایع لاستیک به‌منظور ایجاد انگیزه و تقویت روح پژوهش و تبادل افکار، نقطه نظرات و یافته‌های جدید در بین مدیران و کارکنان صنایع لاستیک، دانشگاهیان، پژوهشگران و دست‌‌اندرکاران مرتبط با این صنعت با سیاست‌گذاری انجمن صنفی صنعت تایر ایران؛ توسط شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک از سال 1381 به صورت دو سالانه برگزار می‌شود.

شانزدهمین همایش ملی لاستیک همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش در روزهای 19 تا 21 دی‌ماه 1402 در هتل بین‌المللی المپیک برگزار شد. در این دو روز شرکت‌های تایرسازی، تامین‌‌کنندگان و تولیدکنندگان مواد و تجهیزات مرتبط با این صنعت حضور داشتند.

همایش در 15 محور مختلف با محوریت تولید صادرات محور و رقابت‌‌پذیری برگزار شد که در این راستا بالغ بر 460 مقاله ارسال شد واز میان آن‌‌ها 55 مقاله به صورت سخنرانی و 120 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شد. 4 سخنرانی کلیدی با عناوین توسعه صادرات محور در صنعت تایر توسط آقای دکتر تقوایی، اهمیت اندازه‌‌گیری و پیش‌‌بینی سایش تایر توسط آقای دکتر رزاقی کاشانی، انتقال فناوری توسط آقای مهندس امامی و وضعیت کنونی و آینده تایر در ایران و جهان با تمرکز بر مصرف آب و انرژی توسط آقیا مهندس مفاخری ارایه گردید. هم‌‌چنین 2 میزگرد توسعه صادرات و ارتقای فناوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد.

همزمان با برگزاری این همایش هفتمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین صنایع لاستیک در این روزها در 7 سالن با حضور 80 شرکت‌‌کننده از شرکت‌‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

 

متاسفانه استقبال از این کنفرانس روند کاهشی نشان می دهد که خوب است دست درکاران نسبت به عارضه یابی آن توجه نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا