اخباراخبار ویژه

هومن غریبی، مدیرعامل سنی پلاستیک در گفت و گو با بسپار: قطعی برق همه اش خسارت است!

بسپار/ ایران پلیمر مهندس هومن غریبی، مدیرعامل شرکت سنی پلاستیک در پاسخ به خبرنگار بسپار در مورد میزان خسارت های ناشی از قطعی برق در کشور به تولید و صنعت پلیمر می گوید: واحد ما با دارا بودن بیش از 50 دستگاه و خط تولید، امکان راه اندازی ژنراتورهای لازم برای تامین برق همه این خطوط  را ندارد. با این حال ژنراتور فعلی 60 کاوای ما برق بخش آبکاری و اداری   را تامین می کند. بخش ادارای شامل واحدهای فروش، طراحی، مهندسی، گرافیک و … که شامل بیش از 60 نفر همکار است.

وی می افزاید: خسارت هر بار قطع برق دوساعته برای ما ده ها میلیون تومان است. خسارت به ماشین ها و دستگاه ها هم که مطلع هستید و کم نیست.

سال گذشته متاسفانه با اینکه UPS هم داشتیم به دلیل قطع برق، کلی سرورهای مجموعه را از دست دادیم و حدود 400 میلیون تومان خسارت به مجموعه وارد شد.

در حال حاضر هم همه برنامه ریزی ها به نوعی به هم خورده. قطعات ورودی که باید مثلا ظرف 10 روز دریافت می کردیم، به 30 روز رسیده و در مقابل تحویل محصولات تولیدی ما به مشتریان هم با تاخیرهایی مواجه شده است.

هومن غرببی در ادامه به وضعیت واحد تحت مدیریت خود در شهرک صنعتی نظر آباد، سپهر هم اشاره می کند و می گوید: واحدهای تولیدی ما هم در شهرک صنعتی و هم در خارج از آن واقع هستند. در شهرک صنعتی نظرآباد که قطعی  برق بیشتری هم داریم. روز گذشته 7 ساعت برق نداشتیم. در حال تلاش هستیم با تغییر شیفت بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم. شیفت ها را به 4 صبح تا 12 منتقل کنیم که قطعی و فشار کمتری هست.

در تهران هم، تولید واحدهای تزریق و قالب سازی را از روزهای یکشنبه و دوشنبه به پنح شنبه و جمعه منتقل خواهیم کرد.

کار زیادی از دست ما برنمی آید و این وضعیت همه اش خسارت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا