اخبار

هیات مدیره جدید انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند انتخاب شدند/ رای اعضا به استمرار حرکت هیات مدیره پیشین

بسپار/ ایران پلیمر انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند روز گذشته 11 شهریور ماه مجمع عمومی خود را برگزار کرد و هیات مدیره و بازرس جدید خود را برگزید. 

در این جلسه امیدکوشکی ریاست هیات مدیره قبلی گزارش از عملکرد هیات مدیره ارایه کرد. برگزاری چهار دوره کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند با آورده ی چهار میلیارد تومانی، برگزاری مراسم دید و بازدید نوروزی، خرید دفتر انجمن، درخواست تبدیل مجوز نشریه داخلی انجمن به سراسری، تشکیل کمیته های فنی و مشورتی در ادارت دولتی (افزایش تعرفه ورودی کامپاند های پلیمری به  15 و کم کردن اختلاف میان تعرفه ده درصدی کامپاند و 26 درصدی مستربچ)، تلاش به منظور توجیه معاونت فناوری رایست جمهوری بر پذیرش دانش بنیان بودن کل صنعت مستربچ و کامپاند، جلسات متعدد با مدیرعامل NPC در جهت ممانعت از تلاش پتروشیمی ها در جهت ورود به بحث کامپاند و رقابت با صنایع پایین دستی  و … از جمله فعالیت های ذکر شده توسط رییس هیات مدیره بود. 

 

در ادامه و پس از معرفی کوتاه نامزدها، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره به شرح زیر انتخاب شدند: 

عباس موید 42 رای
امید کوشکی 33 رای
سعید رکایی و ابراهیم ملکوتی 32 رای
محسن هنریان 30 رای
نجمه میررضایی 25 رای 
بابک شایسته 24 رای 
اعضای اصلی

کاظم ظهیری 21 رای 
و طالقانی 18 رای
علی البدل

مهدی پورقاضی نیز با اکثریت قاطع به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد. 

 

آرای اخذ شده نشان می دهد اعضا به برنامه های هیات مدیره جوان انجمن در کنار تجربه مدیران قدیمی باور دارند. انجمن تولید کنندگان مستربچ و کامپاند از معدود انجمن هایی است که در این سالها بدون حاشیه و با برنامه حرکت رو به رشدی را تجربه کرده است. تلاش و همت دبیر آن در اجرای اهداف و برنامه ها حتما کم نظیر بوده است. 

 

(عکس از کانال تلگرامی انجمن وام گرفته شده است)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا