اخبار

هیجدهمین دوره نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان برگزار می شود

بسپار/ایران پلیمر یکی از عوامل مهم دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار، رونق صادرات است که مهمترین سیاستگذاری در بخش تجارت خارجی را تشکیل می دهد. در اقتصاد ج.ا.ایران با توجه به اهمیت کاهش وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای ارزی حاصل از صدور نفت خام و نقش صادرات غیر نفتی در کاهش این وابستگی و نیز جایگاه آن در برنامه های توسعه اقتصادی کشور، عوامل تعیین کننده صادرات غیر نفتی و ارائه راهکارهای لازم جهت توسعه آن از اهمیت ویژه ای خصوصأ تجارت با همسایگان برخوردار است، یکی از راهکارهای رسیدن به این مهم برگزاری نمایشگاه های توانمندی ها و تولیدات صادراتی کشور در خارج از کشور می باشد.
تجارت با همسایگان در تجارت خارجی هر کشوری از جایگاه ویژه ای برخوردار است. کشور ارمنستان دارای اقتصادی به سرعت در حال توسعه فاصله جغرافیایی ممتازه پل ارتباطی آسیا و ارویا. کاهش هزینه های تجاری. عضو گروه اقتصادی اوراسیار عضو سازمان توسعه تجارت جهانی WTO و قرارداد تجاری آزاد با کشورهای عضو اتحادیه اروپا از کشورهای با اهمیت در تجارت اقتصادی و تجاری با ایران می باشد.
به همین منظور هجدهمین نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات تولید کنندگان ایرانی در ارمنستان و همایش فرصت های سرمایه گذاری با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۶ الی ۸ مهر ماه سال ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه های ایروان با هدف ارتقای سطح اقتصادی و تجاری، معرفی توانمندی ها و تولیدات کشور به تجار و بازرگانان ارمنستان، تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی، گسترش مبادلات تجاری به منظور توسعه مبادلات اقتصادی، ارائه فرصت های سرمایه گذاری در زمینه های مختلف و سرمایه گذاری های مشترک بین دو کشور با حضور مقامات ارشد کشور ارمنستان و کشور ایران برگزار می گردد. این نمایشگاه شامل کلیه تولیدات تولیدکنندگان در حوزه های صنعت، کشاورزی، سرمایه گذاری، پزشکی، دارویی، انرژی، نساجی و پوشاک، معدن و صنایع معدنی، پلاستیک و پلیمر، حمل و نقل، شهرسازی و راهسازی، بورس، بیمه، بانک، فناوری های IT فناوری های پیشرفته، محیط زیست و گردشگری می باشد. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا