اخبار

وداع عضو موثر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC با تشکل ها

بسپار می نویسد، بسپار می نویسد، عباسعلی متوسلیان از موسسان انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC و از اعضای موثر این تشکل که چندین دوره ریاست هیات مدیره آن را بر عهده داشت، پس از انتخاب در دور جدید با انتشار یادداشتی در فضای مجازی از عضویت در این تشکل انصراف داد. 

در این یادداشت آمده است:

بی تردید صنعت نیازمند همراهی همگان است تا چرخ آن پر شتاب تر ایران عزیز ما را پویا کرده و مردمان این سرای پر گهر را به فردایی روشن نوید دهد.


بنده همواره سال های زیادی از عمر خویش را وقف کار تشکلی کرده ام، به این امید تا راه بر آیندگان ما اندکی هموارتر شود. اگر موفقیتی حاصل شده، صد البته گروهی بوده است و نمی توان آن را به نام یک یا چند نفر ثبت کرد. 
اعضای محترم و نیک اندیش انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی درمجمع این تشکل که  روز 15 آذر ماه سال جاری برگزار شد، برگ دیگری از تاریخ آن را ورق زدند. 
بنده از همان ابتدای شکل گیری انجمن در آن حضور داشته ام، ابتدا به عنوان موسس، در دوره چهارم نایب رئیس و در سه دوره متوالی اخیر به عنوان رئیس هیئت مدیره انجام وظیفه کرده ام، آن چه در توان داشته با یاری دیگر اعضای محترم به کار بستم. امیدوارم که این تلاش ها به سود صنعتگران گرامی و ملی اندیش ایرانمان ختم شود. صد البته آنجا که نیز قصوری بوده بنده از همه پوزش خواسته و از یزدان مهربان نیز برای هیئت مدیره جدید امید توفیق روز افزون دارم.
لازم به توضیح می دانم در روز برگزاری مجمع فوق، بنده پیش از برگزاری انتخابات با حضور در پشت تریبون به طور صریح اعلام کردم که قصد کاندیداتوری نداشته و از همگان طلب حلالیت کردم و درخواست نموده تا آرای خود را به نام دیگر دوستان ارجمند بنوسیند.
 پس از آن برخی دوستان به ماندن اینجانب اصرار ورزیدند اما با توضیح دلایل خود، تا اندازه ای همکاران گرامی را اقناع کرده و سپس برای انجام فرایند طبیعی انتخابات سالن را ترک کردم. این در حالی بود که همکاران از سر مهربانی خویش، نام بنده را از روی تابلوی کاندیداها حذف نکردند. این موضوع سبب شد برخی از حاضران در سالن تصور فرمایند که هنوز کاندیدا هستم.
انتخاب مجدد اینجانب به عنوان عضو هیئت مدیره، پیام های تبریک زیادی را از سوی دوستان از راه های مختلف چه در فضای مجازی، تلفنی و حضوری به همراه داشت. بنده سپاس بی پایان خود را تقدیم همگان نموده و اعلام می کنم که همواره به حمایت ها، همراهی ها و همکاری های بی دریغتان شاد بوده و تا به اینجا پیش آمده ام. 
اینک ضمن سپاس مجدد خود، تاکید می کنم در مجمع برگزار شده اخیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی کاندید نبوده و در هیئت مدیره محترم جدید حضور ندارم؛ اما همواره همراه انجمن خواهم بود. آرزوی توفیق روز افزون برای دوستان گرامی در هیئت مدیره را داشته و از مهر همگان شادم و سپاسگذار. 


قدردانی از همراهی همکاران 
عباسعلی متوسلیان
17 آذر 1395

عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن ملی پلاستیک، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و مدیر و عامل و عضو هیات مدیره شرکت تولیدی صنایع یزد پولیکا می باشد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا