اخباراخبار ویژه

وزیر صمت از طرح توسعه تازه احداث طب پلاستیک بازدید کرد/ واحدی که برای آینده برنامه دارد

بسپار/ ایران پلیمر در پی حضور رییس جمهور و هیات دولت روز پنج شنبه سیزدهم آبان ماه در استان سمنان، وزیر صمت طی بازدیدی از شهر صنعتی شاهرود از طرح تجمیع و توسعه گروه صنعتی طب پلاستیک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بسپار پس از جلسه وزیر با صاحبان صنعت در محل فرمانداری شاهرود، رضا فاطمی امین، وزیر صمت در شهر صنعتی شاهرود از واحد جدید طب پلاستیک بازدید و از نزدیک در جریان تولیدات این واحد بزرگ پلیمری کشور در بخش ظروف یکبار مصرف در شاخه های مختلف، قرار گرفت.

مجموعه ای خوش ساخت و خوش فکر که به لحاظ کیفیت و کمیت در خاورمیانه بی رقیب و به گفته مدیران آن با صادرات 40 درصد محصولات خود از آسیا تا اروپا و امریکا را در زمره مشتریان خود دارد.

وقتی مدیران این مجموعه از مگاپلن های خود می گویند و دنبال گیری سود و پایداری عملیات، در مقیاس، به نظر می رسد همزمان توسعه شهر صنعتی شاهرود نیز در آن دیده شده، زیرا جهش ابعادی، دست کم از چارچوب های فعلی فراتر است.

طرح توسعه و تجمیع طب پلاستیک در فضایی به مساحت 27 هزارمترمربع با سرمایه گذاری بیش از 5000 میلیارد تومان (در زمان خود) به اجرا درآمده است.

امینی هراتی، مدیرعامل طب پلاستیک به خبرنگار بسپار گفت: این مجموعه با حفظ واحدهای قبلی راه اندازی شده است. همچنین در حال حاضر طرح های توسعه دیگری از جمله واحد بازیافت، ترموفرمینگ و … در دستور کار مجموعه است. عملیات طرح توسعه بعدی در کنار مجموعه فعلی مرحله تکمیل زیرساخت را پشت سر می گذارد که بالای ده ها میلیارد تومان تا این لحظه سرمایه جذب کرده و در زمینی به مساحت 38 هزارمتر مربع اجرا خواهد شد.

طرح دیگری برای سال  1402 به بعد در زمین مقابل مجموعه حاضر و در 15000 متر مربع و دیگری در یک زمین 70 هزار متری یعنی معادل دو برابر فاز اول، پیش بینی شده است. در واقع در برنامه 5 ساله طب پلاستیک یک مجموعه تولیدی 20 هکتاری با اشتغال پایدار 2000 نفر دیده شده است.

 

مشروح مصاحبه با مدیران هلدینگ طب پلاستیک را به زودی در نخستین شماره ماهنامه بسپار م ی خوانید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا