اخبار

١٥٥٢ تن مواد پلیمری در بورس کالا فروخته شد/ عرضه بیش از تقاضا

  • بسپار می نویسد، معاملات پلی پروپیلنها دیروز (دوشنبه، ٣١ خردادماه) با تقاضایی کمتر از عرضه برای بیشتر عرضه کنندگان به ثبت رسید.

    به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران، پلی پروپیلنهای نساجی و شیمیایی شرایط هفته گذشته را داشتند، به طوری که پلی پروپیلن نساجی  HP۵۵۲R جم ۸۸۰ تن عرضه و ۲۲۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه  ۳ هزار و ۱۴۵ تومان فروخته شد.

    پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰L و پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸R این مجتمع هم به ترتیب با حجم ۲۲ و ۱۵۴ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۳۷ تومان مورد معامله قرار گرفتند.

    در همین حال پلی نار هم روز آرامی داشت، به طوری که پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ به میزان عرضه یعنی ۷۰۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۱۴۵ تومان خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ این مجتمع نیز با حجم ۸۴ تن و قیمت ۳هزار و ۱۴۵ تومان فروخته شد.

    پتروشیمی مارون هم اندکی بیش از عرضه برای پلی پروپیلنهای شیمیایی و نساجی خود تقاضا داشت، به طوری که عرضه ۱۰۱۲ تنی پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C با حجم ۱۴۵۲ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۷۳۷ تومان  میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۷۶۰ تومان رقم خورد.

    پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون هم ۲۲۰ تن عرضه و ۳۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۱۴۵ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۱۶۴ تومان بود.

    پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S هم ۱۰۱۲ تن عرضه و ۱۱۸۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۱۴۵ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۱۵۶ تومان رقم خورد.

    در کل بازار محصولات پلیمری امروز شرایط آرام و معمولی را پشت سر گذاشت، به این ترتیب ۱۵ هزار و ۵۵۲ تن پلیمر معامله شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا