اخبار

پاکان آتیه نانودانش: انواع عایق‌های حرارتی را در نمایشگاه نانو عرضه کرد

بسپار/ایران پلیمر بلنکت آیروژل، عایق سرد آیروژل، عایق آیروژاکت، گرانول آیروژل و آیرورنگ از جمله محصولاتی است که شرکت دانش‌بنیان پاکان آتیه نانودانش در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ عرضه کرده است.

به گفته دکتر حسن برگزین مدیرعامل این شرکت کاهش هزینه، ایجاد خواص آب‌گریزی، ضریب نفوذ حرارتی پایین و جلوگیری از میعان از جمله ویژگی‌های آیرورنگ این شرکت است. این محصول در دمای منفی ۳۰ تا مثبت ۱۵۰ درجه کار می‌کند و بیش از ده سال عمر مفید دارد.

گرانول آیروژل این شرکت دانسیته بسیار کم در حد ۰٫۰۸ گرم بر سانتی‌متر مکعب داشته و برای تولید نانوکامپوزیت‌ها مناسب است. تخلخل نانومتری در این محصول موجب رسیدن به درجه تخلخل ۹۶ درصد شده و عمری بیش از ۵۰ سال را تضمین می‌کند. این محصول عایق صوتی بسیار قوی است.

عایق آیروژاکت، بسیار نازک و دامنه کار در دمای منفی ۲۰۰ تا مثبت ۶۵۰ درجه سانتی‌گراد را داشته و برای استفاده در صنایع مختلف بسیار ایده آل است. این محصول طول عمر ۲۰ ساله دارد.

عایق سرد آیروژل این شرکت ضخامت کمی داشته و ضد آب بوده و همچنین بدون پسماند است و می‌توان از آن در دمای منفی ۲۰۰ درجه استفاده نمود.

بلنکت آیروژل این شرکت هم ایمنی بالایی داشته و قابلیت برش و نصب سریع را دارد. با مقاومت مکانیکی بالا، این محصول می‌تواند بیست سال عمر مفید داشته باشد.

نمایشگاه ایران نانو از دیروز آغاز شده و تا 16 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران ادامه دارد. 

 

پایگاه خبری فناوری نانو ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا