اخبار

پتروشیمی تبریز با یک شرکت چینی قرارداد بست/ دانش فنی، تهیه بسته مهندسی پایه، انجام مهندسی تفصیلی و تامین تجهیزات طرح اتیل بنزن و استایرن مونومر

بسپار/ایران پلیمر قرارداد اخذ دانش فنی، تهیه بسته مهندسی پایه، انجام مهندسی تفصیلی و تامین تجهیزات طرح اتیل بنزن و استایرن مونومر میان پتروشیمی تبریز و یک شرکت چینی منعقد شد.​

به نقل از روابط عمومی پتروشیمی تبریز، قرارداد تأمین خوراک واحد های استایرنیک و تکمی قرارداد اخذ دانش فنی، تهیه بسته مهندسی پایه، انجام مهندسی تفصیلی و تامین تجهیزات طرح اتیل بنزن و استایرن مونومر به ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال با شرکت چینی امضاء شد. با احداث این واحد بیش از ۵۰ درصد بازار داخلی استایرینیک از آن پتروشیمی تبریز می شود.

پتروشیمی تبریز با انعقاد قرارداد فوق علاوه بر رفع نیاز استایرینیکی خود به توسعه واحدهای متاثر از این محصول نیز کمک کرده و کسب و کار استایرن را در سطح کشور رونق می بخشد.

مزایای احداث واحد استایرینک: رفع کمبود خوراک واحدهای استایرینیک، کاهش هزینه های حمل و نقل، کاهش قیمت تمام شده محصول، توسعه واحدهای پایین دستی، جلوگیری از عدم النفع بودن شرکتهای متاثر از این محصول است.

پتروشیمی تبریز به منظور تامین خوراک واحدهای استایرنیک مجتمع اقدام به امضای قرارداد جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت واحدهای موجود طرح احداث EB/SM  با شد.

پتروشیمی تبریز با اجرای طرح ها و متدهای به روز در جهت نیل به خودکفایی می کوشد.

نیپنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا