اخبار

پتروشیمی تبریز: پلی استایرن تولید می شود، ABS نه!

بسپار می نویسد، با توجه به افزايش التهاب در بازار پلي استايرن‌ها، پتروشيمي تبريز تصميم گرفته است كه در هفته جاري عرضه‌هاي پلي استايرن معمولي و مقاوم را افزايش دهد. 


مجموع عرضه پلي استايرن‌هاي معمولي و مقاوم روز سه‌شنبه در بورس كالا 
۶۲۰ تن خواهد بود. مدير بازاريابي و فروش پتروشيمي تبريز با بيان اين مطلب گفت: با توجه به افزايش التهاب در بازار پلي استايرن‌ها، پتروشيمي تبريز تصميم گرفته است كه در هفته جاري عرضه‌هاي پلي استايرن معمولي و مقاوم را افزايش دهد در هفته‌هاي گذشته مجموع عرضه‌هاي 
پلي استايرن مقاوم و معمولي ۴۰۰ تن بود. كاوه مهرنيا در ادامه خاطرنشان كرد: پتروشيمي تبريز همچنان با مشكل كمبود استايرن مونومر 
روبه روست، بطوري كه در هفته گذشته توانستيم ۲۰۰ تن استايرن مونومر با سقف قيمت خريداري كنيم، حال آنكه مجتمع پتروشيمي تبريز به ۲۰۰ تن استايرن مونومر به صورت روزانه نياز دارد. وي در ادامه گفت: پتروشيمي تبريز تصميم گرفته است كه حواله‌هاي فروخته شده صادراتي خود را نيز لغو كند. به گفته مهرنيا، در حال حاضر حواله‌هاي صادراتي پلي استايرن‌ها ۳ هزارتن است كه تصميم براي لغو آنها گرفته شده است. 
مديربازاريابي و فروش پتروشيمي تبريز همچنين در ادامه گفت: در حال حاضر خط توليد HIPS كه طي ۳۰ روز گذشته متوقف شده بود، دوباره راه‌اندازي شده است و احتمال مي‌رود با توجه به لغو حواله‌هاي فروش صادراتي و آغاز توليد در اين خط، به زودي شاهد بازگشتن تعادل به بازار پلي استايرن‌ها باشيم. وي همچنين تاكيد كرد: قول‌ها در خصوص تامين استايرن مونومر براي پتروشيمي تبريز داده شده است و با توجه به اينكه بازار با التهاب روبه روست، اميدواريم كمبود خوراك در اين مجتمع به زودي برطرف شود.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا