اخبار

پتروشیمی جم عزم خود را برای گسترش بازارهای صادراتی در منطقه و جهان جزم کرده است

بسپار می نویسد،  رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم با اشاره به توسعه و فروش محصولات به مشتریان نهایی و گسترش بازارهای منطقه ای و جهانی بر حرکت این شرکت به سمت بانکداری بین المللی و مبادلات جهانی تأکید کرد.

  • به گزارش شانا، علیرضا برادران، رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت با اشاره به  فعالیتهای این شرکت و تکالیف مجمع برای سال ١٣٩٥ گفت: افزایش تولید و فروش، جلوگیری از خام فروشی، حفظ سود پایدار، پایداری خوراک، صادرات ارزی قابل توجه و اجرای طرحهای توسعه ای از مهمترین اهداف شرکت پتروشیمی جم به شمار می رود.

    وی همچنین خرید سهام رشدی و ارزشی در حوزه پتروشیمی، توجه به ایمنی و پشت سرگذاشتن یک سال بدون حادثه، مبارزه با فساد اقتصادی و کاهش ٧٥ درصدی هزینه های نقل و انتقال منابع ارزی و تحکیم امنیت مسیرهای موجود را از دیگر فعالیت های مثبت پتروشیمی جم در سال ١٣٩٤ عنوان کرد.

    وی پیشرفت پروژه ها و طرح های توسعه ای تعریف شده کنونی و آینده را مطابق با زمانبندی تعریف شده از مهمترین برنامه های پتروشیمی جم عنوان کرد و افزود: شرکت باید با استفاده از ابزارهای نوین مالی داخلی و بین المللی، منابع ریالی و ارزی و همچنین جذب سرمایه های داخلی و خارجی به نحوی تأمین مالی پروژه ها را انجام دهد که حداکثر آورده سهامداران ١٥ درصد باشد.

    وی با اشاره به توسعه و فروش محصولات به مشتریان نهایی و گسترش بازارهای منطقه ای و جهانی بر حرکت شرکت پتروشیمی جم به سمت بانکداری بین المللی و مبادلات جهانی تأکید کرد.

    برادران همچنین با تأکید بر حفظ رشد پایدار و کیفیت سود گفت: سهام پروژه ها و واحدهای پتروشیمی همانند پلی پروپیلن جم باید در فرابورس و بورس عرضه شود.

    رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم، همچنین پیگیری حقوقی و وصول مطالبات معوق، تقویت سطح ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست (اچ اس یی) و کنترل و صرفه جویی در هزینه ها را از دیگر وظایف مجمع پتروشیمی جم برای سال ١٣٩٥ دانست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا