اخبار

پتروشیمی فن آوران طرح پتروالفین 1.5 میلیارد دلاری می سازد

بسپار می نویسد، مدیرعامل پتروشیمی فن آوران از سرمایه گذاری جدید یک و نیم میلیارد دلاری این شرکت پتروشیمی خبر داد.

بهمن بهزادی مدیرعامل پتروشیمی فن آوران در گفتگو با نیپنا، اظهار کرد: طرح پتروالفین با ارزش یک و نیم میلیارد دلار در منطقه اقتصادی ویژه پتروشیمی ( ماهشهر) اجرا می شود.
وی درباره آخرین وضعیت این طرح توضیح داد: جهت اجرای طرح پتروالفین فن آوران منتظر مجوز شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تملک زمین هستیم.
بهزادی درباره عملکرد مجتمع پتروشیمی فن آوران گفت: این پتروشیمی سومین واحد پتروشیمی متانول کشور پس از شیراز و خارک و دومین متانول کشور از نظر ظرفیت و تنها تولیدکننده اسید استیک در کشور برای فروش است.
شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان تولید کننده مطرح متانول و اسید استیک با حفظ و توسعه ظرفیت تولید، نقش محوری را در توسعه صنعت پتروشیمی کشور ایفا می‌کند.
فعالیت شرکت پتروشیمی فن آوران در زمینه احداث ، راه اندازی و بهره برداری واحدهای متانول ، اسید استیک و منواکسید کربن به منظور صادرات، استفاده در صنعت پتروشیمی و صنایع پایین دستی بوده و منطبق با اهداف و سیاست های کلان بخش صنعت در رابطه با صادرات ، ایجاد اشتغال، انتقال دانش فنی، تربیت نیروی متخصص و تولید محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا از گاز طبیعی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا