اخباراخبار ویژه

پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی برای صادرات محصولات فناور + اینجا کلیک کنید

بسپار/ ایران پلیمر سازمان توسعه تجارت ایران در چارچوب بسته حمایتی، نسبت به پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی به جامعه صادرکنندگان مرتبط با حوزه فعالیت معاونت علمی و فناوری اقدام می‌کند.

در راستای اجرای بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی، سازمان توسعه تجارت ایران در چارچوب بسته حمایتی، نسبت به پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی به جامعه صادرکنندگان مرتبط با حوزه فعالیت معاونت علمی و فناوری اقدام می‌کند.

این مشوق صادراتی پس از ارائه مستندات و بررسی درخصوص میزان مشوق قابل پرداخت به بنگاه‌های متقاضی پرداخت خواهد شد.

متقاضیان دریافت این مشوق صادراتی لازم است نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی اعتباری صادرکنندگان به آدرس www.mvcrs.ir و اخذ کد ثبت اطلاعات اقدام کنند.

متقاضیان همچنین باید نسبت به تکمیل و ارائه اصل فرم‌های موردنظر سازمان که شامل فرم‌های اطلاعات وام‌های دریافتی، مشخصات بنگاه تعهدنامه بنگاه است، به دبیرخانه کارگروه مشوق‌های صادراتی (مستقر در سازمان) و دریافت تائیدیه تکمیل پرونده در موعد زمانی اعلام‌شده اقدام کنند.

برای دریافت این مشوق، لازم است کارتکس اقساط که شامل گزارش صورت وضعیت پرداخت اقساط وام‌های دریافتی و ارائه‌شده به این سازمان است، ارائه شود.

اسناد مربوط به پرداخت اقساط در سال ۱۴۰۰، ارائه درخواست دریافت مشوق صادراتی در قالب کمک سود تسهیلات بانکی با اعلام شماره شبا شرکت، نام بانک و کد شعبه جهت واریز کمک سود تسهیلات و ارائه تصویر اساس‌نامه شرکت و آخرین تغییرات که در روزنامه رسمی منتشر شده است، از دیگر ضروریات دریافت این مشوق صادراتی عنوان شده است.

بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی سال ۱۴۰۰، در راستای تحقق بند ۱۰ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در خصوص حمایت همه‌جانبه هدفمند از صادرات کالاها و خدمات، افزایش حجم و تنوع محصولات و خدمات صادراتی با اولویت ۱۵ کشور همسایه و اتحادیه اوراسیا و کشورهای چین، هند، سوریه و لبنان و همچنین حمایت از زیرساخت‌های صادراتی و توسعه فعالیت‌های ترویجی و بازاریابی خارجی در حوزه صادرات صورت می‌گیرد.

 

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا