اخبار

پلیمرها بر روی بیلبورد های شهر خودنمایی می کنند

بسپار می نویسد، بیست‌وششم خرداد ماه ۱۳۹۶ بود که پودر  پلی واش اکتیو(پودر ماشین لباسشویی جدید اکتیو با تکنولوژی پلیمر + آنزیم) از .گروه محصولات گلرنگ در هتل اسپیناس پلاس رونمایی شد.

حالا پس از یک ماه و در همین حوالی در خیابان های شهر تبلیغات این محصول بر روی بیلبوردها به چشم می خورد.


در طی این مراسم رییس هیأت مدیره هلدینگ پدیده شیمی گفت: همیشه یک کار موفق از یک ایده خوب و یک اجرای خوب نشات می‌گیرد. در اجرای طرح‌های تولید و فروش یک محصول، ۵۰ درصد کار با تولید است که شامل تولید باکیفیت محصول و کمپین تبلیغاتی قوی است. این پودر در آزمایشگاه‌های مختلف تست شده و از نظر کیفی به عنوان برترین پودر تولید داخلی معرفی شده است. کمپین تبلیغاتی و لانچ ورود این کالا نیز به نحوی متفاوت برنامه‌ریزی شده است و با قدرت انجام می‌گیرد. حالا دیگر نوبت شما مدیران و کارشناسان فروش در شرکت‌های پخش است که نیمه‌ی دیگر این کار را انجام دهید و این محصول را در شلف قرار دهید.

ایشان با تاکید بر این نکته که گروه پدیده شیمی پایدار امروز با پشتوانه تجربه گروه صنعتی گلرنگ در دانش صنعت شوینده در داخل ایران بی‌رقیب است، تصریح کرد: در تولید این محصول، تمامی امور مربوط به دانش فنی، دانش ماشین‌آلات و امور آزمایشگاهی و نیز پخش و توزیع در گروه شرکت‌های پدیده شیمی انجام شده و ما امروز یکی از معدود شرکت‌های دنیا هستیم که این دانش و توانایی را به طور کامل برخورداریم.

مهندس فاضلیان در پایان تاکید کرد: ما نباید به رقبای خارجی‌ اجازه بدهیم سهم بازار و تولید ایرانی را کوچک کنند.


مدیر بازاریابی گروه صنعتی گلرنگ ابراز داشت: در حالی که هیچ مجموعه‌ا‌ی در کشور قدرت پخش و توزیع مجموعه‌ی حاضر را ندارد و با وجود پخش پدیده پایدار، فروشگاه‌های افق کورش و شرکت آنیتاسان، سهم بازار فعلی برای این محصول بسیار کم است و من یقین دارم اگر روی معرفی و فروش این پودر همت مضاعفی گذاشته شود و همه با هم، هم‌پیمان شویم، تحقق اهداف کاملا دست یافتنی هستند.

مهندس امینی‌نیک توضیح داد: خیلی وقت‌ها در طرح‌های بازاریابی، همکاران شرکت پخش می‌گویند مگر ممکن است فروش محصولی ۱٠ برابر شود؟ و این در حالی است که در مجموعه گروه صنعتی گلرنگ بارها و بارها شاهد چنین مواردی بوده‌ایم از جمله فروش روغن بدون پالم اویلا که در نتیجه‌ی ایده‌ی عالی و کیفیت بی‌همتا و همت همکاران شرکت پخش، در بهمن ماه ۱۳۹۵ نسبت به مرداد ماه ۱٠ برابر شد و فروش باورنکردنی اتفاق افتاد.

صرف افطاری و شام پایان بخش این مراسم به یادماندنی بود.

 

نکاتی دیگر پیرامون پودر پلی واش اکتیو

پودر پلی واش اکتیو به عنوان نسل جدید پودرهای ماشین لباسشویی، پودری منحصر به فرد بوده که با استفاده از تکنولوژی ترکیب پلیمر+ آنزیم در شستشو لباس تکامل ایجاد کرده است. این پودر، به دلیل داشتن آنزیم‌های مختلف به بافت پارچه نفوذ کرده و لکه‌های سخت مانند انواع چربی، قهوه، چای، سس و لکه‌های رایج دیگر را از بین می‌برد و موجب درخشندگی و پاکی لباس‌ها می‌گردد.

همچنین عدم استفاده از زئولیت که ماده مخرب بافت پارچه است، کیفیتی متمایز به پودر اکتیو بخشیده است. زئولیت به دلیل نامحلول بودن، در زمان شستشو در بافت و منافذ پارچه نفوذ کرده و پس از آبکشی بر روی بافت پارچه همچنان باقی می‌ماند و باعث ایجاد حالت زبری در لباس‌ها می‌شود و به مرور زمان مقاومت الیاف پارچه کاهش یافته و باعث فرسودگی آن می‌گردد.

همین طور مواد تشکیل دهنده پودر پلی واش بدون ایجاد رسوب بر روی اجزای داخلی ماشین لباسشویی از خوردگی و زنگ زدگی ماشین لباسشویی جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی می‌گردد.


رییس هیأت مدیره هلدینگ پدیده شیمی پایدار ادامه داد: همیشه یک کار موفق از یک ایده خوب و یک اجرای خوب نشات می‌گیرد. در اجرای طرح‌های تولید و فروش یک محصول، ۵۰ درصد کار با تولید است که شامل تولید باکیفیت محصول و کمپین تبلیغاتی قوی است. این پودر در آزمایشگاه‌های مختلف تست شده و از نظر کیفی به عنوان برترین پودر تولید داخلی معرفی شده است. کمپین تبلیغاتی و لانچ ورود این کالا نیز به نحوی متفاوت برنامه‌ریزی شده است و با قدرت انجام می‌گیرد. حالا دیگر نوبت شما مدیران و کارشناسان فروش در شرکت‌های پخش است که نیمه‌ی دیگر این کار را انجام دهید و این محصول را در شلف قرار دهید.

ایشان با تاکید بر این نکته که گروه پدیده شیمی پایدار امروز با پشتوانه تجربه گروه صنعتی گلرنگ در دانش صنعت شوینده در داخل ایران بی‌رقیب است، تصریح کرد: در تولید این محصول، تمامی امور مربوط به دانش فنی، دانش ماشین‌آلات و امور آزمایشگاهی و نیز پخش و توزیع در گروه شرکت‌های پدیده شیمی انجام شده و ما امروز یکی از معدود شرکت‌های دنیا هستیم که این دانش و توانایی را به طور کامل برخورداریم.

مهندس فاضلیان در پایان تاکید کرد: ما نباید به رقبای خارجی‌ اجازه بدهیم سهم بازار و تولید ایرانی را کوچک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا