اخبار

پلیمری با براقیت بالا برای تولید قطعات غیرشفاف خودرو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Evonik محصول جدید خود تحت عنوان PLEXIGLAS® Hi-Gloss NTA-5 برای استفاده در تولید قطعات غیرشفاف خودرو را روانه بازار نمود. این محصول، که از سری محصولات PLEXIGLAS® Hi-Gloss محسوب می‌گردد، از مقاومت در برابر ضربه و HDT بالاتر نسبت به گذشته برخوردار است. بدین ترتیب، زمینه‌های کاربردی جدیدی برای استفاده از این محصول نظیر قطعات بکار رفته در بخش‌های زیرین خودور مطرح شده است.

محصولات PLEXIGLAS® Hi-Gloss گونه قالب‌گیری تزریقی از نظر اقتصادی مقرون بصرفه بوده و می‌توان به آسانی آن را به قطعات غیرشفاف خودرو تبدیل نمود. این درحالی است که رنگ موجود در آمیزه این محصول تا 40% هزینه‌های تولید را نسبت به نمونه‌های پوشش‌دهی شده می‌کاهد. علاه بر این، عمق رنگ در این قطعات بیشینه بود و مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی از خود نشان می‌دهند. از دیگر مزیت‌های این محصول، سهولت مرتفع ساختن خراش‌های ایجاد شده بر روی سطح این محصول با استفاده از فرایند صیقل دهی می‌باشد.

شرکت Evonik یکی از بزرگترین تولیدکنندگان PMMA در جهان تحت عنوان تجاری PLEXIGLAS می‌باشد. محصولات این شرکت در اروپا، آسیا، آفریقا و استرالیا با همین نام و در قاره آمریکا تحت نام تجاری ACRYLITE® بفروش می‌رسد.

 کارکنان این شرکت در سال 2014 بالغ بر 33000 نفر و فروش سالانه آن در حدود 9/12 میلیارد یورو برآورد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا