اخبار

پلی‌آمید جدید شرکت BASF برای تولید ژاکت‌های محافظ

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر شرکت BASF اعلام کرده است که پلی‌آمید جدیدی را با عملکرد بالا با نام Ultramid® معرفی کرده که از آن برای بهبود عملکرد ژاکت‌های محافظی که شرکت INNOPHYS به تازگی به بازار عرضه کرده استفاده شده است. 
این ژاکت‌های محافظ با نام Muscle Suit® ساختاری سبک‌وزن دارند و با افزودن این ماده خواص مکانیکی بسیار خوبی برای لباس کار کارگرهایی ایجاد کرده‌اند که می‌توانند بی‌نیاز از لباس‌های ضخیم و سخت، تجربه ایمن‌تری در حین کار داشته باشند. 
این ژاکت در هنگام انجام فعالیت‌هایی مانند حمل بار سنگین برای محافظت از کمر و پشت کارگران مناسب است. Takashi Furukawa مدیر اجرایی شرکت INNOPHYS می‌گوید: «مشتریان ما به ژاکت‌هایی نیاز دارند که سبک‌تر و مقرون‌به صرفه‌تر باشند. با استفاده از ماده Ultramid ® شرکت BASF ما توانسته‌ایم به صورت قابل توجهی تجربه مشتریان خود را با کاهش وزن هر ژاکت در عین کاهش هزینه‌های فرایند قالب‌گیری تزریقی، بهبود دهیم». Tony Jones سرپرست واحد مواد عملکردی در آسیا می‌گوید: «کمردرد یا اختلالاتی از این دست نه تنها بر توانایی کارگران در حین کار تاثیر می‌گذارد، بلکه در زندگی شخصی آن‌ها نیز آثار منفی دارد. ما با همکاری شرکت INNOPHYS مفتخریم که بخشی از راه‌حل برای حل این مشکل برای افرادی باشیم که در سطح دنیا درگیر این مشکل هستند». 
علاوه بر این مواد، شرکت BASF در همکاری دیگری با شرکت INNOPHYS با بازطراحی فرایند، اجزای مختلفی را در یک جز ادغام و تولید کرده است که به این ترتیب فرایند مونتاژ را حذف و هزینه‌های تولید را بهینه کرده است. قابلیت بازیافت مواد Ultramid® سبب شده است که ژاکت‌های محافظ برای آینده‌ای بهتر دوستدار محیط زیست باشند. این ژاکت‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند تولید، حمل‌ونقل، کشاورزی و پرستاری به افراد کمک می‌کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا