اخبار

پلی‌اتیلن جدید برای کاربردهای بسته‌بندی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت ExxonMobil در نمایشگاه CHINAPLAS 2019 پلی‌اتیلن جدید خود را برای کاربردهای بسته‌بندی با انعطاف بالا معرفی کرد. معاونت شیمیایی شرکت ExxonMobile، آقای David Hergenrether می‌گوید: پیشرفت فناوری پلی‌اتیلن بخش مهمی از تعهد ما در کمک به مشتریان برای رشد کسب‌وکارهایشان است. با همکاری با مشتریانمان می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم بسته‌بندی‌های متمایزی بسازند که عملکرد و فرآوری بهبودیافته دارند و در عین حال به آن‌ها کمک می‌کند به اهداف توسعه پایدار خود دست یابند. 
پلی‌اتیلن جدید تحت عنوان Exceed™2012MA خواص آب‌بندی و عملکرد بسیار عالی در رانشگری (اکستروژن) برای فیلم‌های منعطف با یکپارچگی بالا دارد. این ماده می‌تواند سبب کاهش انرژی مصرفی، هزینه هر واحد بسته‌بندی کمتر، مواد بسته‌بندی کمتر و ضایعات غذایی کمتر شود. 
موارد کاربرد فیلم‌هایی که با استفاده از ماده Exceed2012MA ساخته شدند در نمایشگاه CHINAPLAS 2019 به صورت زیر ارائه شدند:
•  بسته‌بندی لایه‌ای در همکاری با شرکت ماشین‌آلات Xinle Huabao ویژه فرآوری پلاستیک‌ها؛
•  بسته‌بندی قالب‌ریزی کششی در همکاری با شرکت ماشین‌آلات Xinle Huabao ویژه فرآوری پلاستیک‌ها؛
•  بسته‌بندی نفوذناپذیر در همکاری با شرکت ماشین‌آلات Jinming؛
•  کیسه‌های بسته‌بندی ایستاده، با لایه کامل پلی‌اتیلن در همکاری با شرکت‌های Hosokawa Alpine و Dalian Totani.
پلی‌اتیلن‌های Exceed™0015XC 
در کاربردهای پوشش سطح با کیفیت بالا که در محصولات لایه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسپار جدید Exceed™0015XC عملکرد بسیار عالی در نفوذناپذیری، گستره بزرگتری از چسبندگی داغ  و فرآوری خوب را ارائه می‌کند. این بسپار جدید همچنین سهولت بیشتری را در رانشگری بر روی لایه‌های دیگر مانند صفحات، کاغذ، ورقه آلومینیومی، فیلم‌های منعطف و پارچه‌های بافته‌شده از پلی‌اتیلن ارائه می‌کند. این بسپار برای جعبه‌های نوشیدنی، لیوان‌های کاغذی، لوله‌های لامی، بسته‌بندی‌های منعطف، پوشش سطح برای کیسه‌های تهیه شده از رافیا ایده‌آل است و همچنین فرصت‌هایی را برای تولید بسته‌بندی با مواد کمتر در عین حفظ کیفیت فراهم کرده است. 
راهکارهایی برای بسته‌بندی لایه‌ای کامل با پلی‌اتیلن
•  شرکت ExxonMobil راهکار جدیدی از بسته‌بندی لایه‌ای کامل مبتنی بر پلی‌اتیلن را ارائه کرده است که شامل Exceed™XP (زمانی که عملکرد ویژه اهمیت دارد)، Exceed™ و Enable™ می‌شود. 
•  این راهکارها به مشتریان کمک می‌کند که بر مسائل بازیافت که عموما در ساختارهای قدیمی لایه‌ای ایجاد می‌شد، غلبه کنند. 
•  ساختار بسته‌بندی‌های لایه‌ای که اغلب ترکیبی از PET، PA، EVOH یا OPP هستند، ممکن است به سبب دشواری جداسازی مواد، چالش‌هایی را در بازیافت ایجاد کنند. 
•  راهکار جدید فیلم لایه‌ای پلی‌اتیلن را می‌توان با فیلم‌های پلی‌اتیلن در برنامه‌های گردآوری فیلم‌های پلاستیکی بازیافت کرد و در عین حال خواص چقرمگی، نوری و سختی مورد نیاز برای بسته‌بندی باکیفیت را ارائه کرد. علاوه بر آن به این ترتیب انتخاب مواد نیز ساده‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا