اخبار

پلی آمیدهای نوین برای کاربردهای با فناوری بالا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  شرکت RadiciGroup تولیدات پلی آمیدی بلند زنجیر خود همانند PA 6.10، PA 6.12 و PA 5.10 را گسترش داده است. این تولیدات نه تنها دارای بالاترین سطح عملکرد فنی می‌باشد، بلکه نیازهای رو به رشد مشتریان را نیز برآورده می‌سازد.
تولیدات پلی آمیدی شرکت RadiciGroup که با نام Radilon شناخته می‌شود، با اضافه کردن شماره گذاری، جزئیات ویژگی هر محصول را نشان می‌دهد. به عنوان مثال Radilon® D به معنی PA 6.10 بوده، Radilon® CD یعنی PA 6.10/6.6 و Radilon® DT محصول PA 6.12 را معرفی می‌نماید. 
این محصولات که دارای خواص مکانیکی منحصر به فرد، فرآیندپذیری عالی، جذب آب کم و پایداری ابعادی بی نظیر می‌باشند، مخصوص سامانه‌های نفتی، آبی و سوختی ساخته شده اند. در مقایسه با تولیدات سنتی PA 6.6 و PA 6 این محصولات جدید  مقاومت شیمیایی بیشتری داشته و دارای خواص منحصر به فرد خصوصا برای کاربردهای خودرویی می‌باشد.
علاوه بر کاربردهای خودرویی، تمرکز تولیدات این شرکت بر سایر مصارف نیز می‌باشد. به عنوان مثال یکی از اهداف این شرکت استفاده از این پلی آمیدها در مدیریت آب می‌باشد. چراکه قوانین زیست محیطی در این زمینه در استفاده از پلی آمیدها در حال تغییر می‌باشد. مقاومت آبکافتی بسیار خوب، جذب رطوبت اندک، فرآیندپذیری عالی این محصولات را برای استفاده در چنین صنعتی کاملا رقابت پذیر می‌سازد.
آخرین کاربرد مورد نظر که یکی از مهم ترین کاربردها نیز می‌باشد، رانشگری است. برای چنین کاربردی، شرکت RadiciGroup محصولاتی را تولید نموده که فرآیندپذیری عالی داشته، بازگشت پذیری کشسانی خوب و مقاومت شیمیایی، آن‌ها را به محصولاتی ایده آل برای رانشگری تبدیل نموده است. 
شرکت RadiciGroup که مرکز آن در کشور ایتالیا قرار دارد، تولیدات پلاستیک های مهندسی داشته و مراکز فروش مختلفی را در سراسر دنیا از جمله ایالات متحده یآمریکا داراست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا