اخبار

پلی استایرن سهند به بهره برداری رسید

بسپار می نویسد، همزمان با سفر دولت به مازندران، بهره برداری از کارخانه تولید پلی استایرن سهند آغاز شد. 


به گزارش مهر، آیین افتتاح کارخانه تولید مواد یونولیت بعدازظهر دوشنبه (20 مهر) با حضور مهندس محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت در شهرک صنعتی لاله‌آباد بابل برگزار و این کارخانه با صرف ۱۳۰ میلیون یورو اعتبار احداث شد و برای ۶۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. 

همچنین شرکت پلی استایرن سهند با تولید سالانه ۶۰ هزار تن پلی استایرن انبساطی و با سرمایه‌گذاری ۱۵۳ میلیارد تومان در شهرستان بابل با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در حاشیه افتتاح طرح‌های صنعتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرکت پلی استایرن با بیان اینکه این واحد به‌عنوان ماده اولیه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به کار خواهد رفت گفته است: این کارخانه بزرگ‌ترین تولیدکننده پلی استایرن کشور است. 

آقای محمد پور تصریح کرده است: با افتتاح این کارخانه برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه ارزبری این واحد تولیدی ۲۴ میلیون یورو است. 

آقای محمد پور در ادامه به افتتاح ویدیو کنفرانس شرکت فولاد بهمن در بشل اشاره کرده و گفته است: این شرکت که درزمینهٔ تولید ورق‌های رنگی و فرم دهی آن فعالیت دارد با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد تومانی و هم‌زمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل این شرکت به بهره‌برداری خواهد رسید. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با افتتاح این شرکت ۱۳۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا