اخبار

پلی کربنات نقش محافظ شخصیت ها را به عهده می گیرد

بسپار به نقل از تجارت امروز می نویسد، مرسدس میباخ S600 گارد، اولین خودرو سواری با سطح حفاظت بالستیک VR10، به صورت رسمی رونمایی شد. میباخ S600 گارد ممکن است از نظر ظاهری با یک میباخ S600 معمولی تفاوتی نداشته باشد اما، در زیر این ظاهر آشنا به طور قابل توجهی اصلاحات صورت گرفته تا این سدان فول سایز، اولین خودرو سواری باشد که گواهی جهانی VR10 برای آن صادر شده است.


در حال حاضر این سدان امن‌ترین اتومبیل جهان هست و بدنه و پنجره‌های آن توان مقاومت در برابر سخت‌ترین گلوله‌های فولادی از سلاح‌های تهاجمی را دارد.

میباخ S600 گارد، زره پوشید + تصوير
برای رسیدن به چنین سطح بالایی از حفاظت در مرسدس میباخ S600 گارد، از آرامید (الیاف مقاوم در برابر حرارت) و PE همراه با پوشش پلی کربنات برای حفاظت پنجره‌ها در برابر متلاشی شدن استفاده شده که در برابر مواد منفجره نیز سرنشینان را محافظت می‌کنند. با وجود اینکه پنجره‌ها چند لایه هستند، از ویژگی‌های بصری فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

اگر یک انفجار در اطراف خودرو رخ دهد و یا در یک حمله مواد منفجره زیر ماشین قرار داده شود، پوشش زرهی مرسدس بنز سرنشینان داخل کابین را در مقابل هرگونه آسیبی محافظت می‌کند. این حفاظت به لطف پوشش زرهی قسمت زیر خودروصورت می‌گیرد که به تازگی توسعه یافته و تمام سطح زیر محفظه سرنشینان را پوشش می‌دهد. برای تقویت حفاظت، در ساختار خودرو در نقاط بحرانی خاص، مانند انتقال قدرت و در شکاف‌ها، از سیستم‌های مشترک هوشمند استفاده شده است.

علاوه بر صدور گواهینامه VR10 که توسط سازمان معتبر بالستیک Ulm اعطا شده، این خودرو همچنین دارای رتبه ERV 2010 (وسایل نقلیه مقاوم در برابر مواد منفجره) نیز است.

در حال حاضر، مرسدس میباخ S600 گارد با قیمت پایه ۴۷۰ هزار یورو (به علاوه مالیات بر ارزش افزوده) در آلمان به فروش می‌رسد. S600 یکی دیگر از وسایل نقلیه زره پوش خانواده دایملر است، که شامل G500 گارد، GLE 350 D 4MATIC گارد، GLE 500 4MATIC گارد، S500 گارد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا