اخبار

پلی یورتان دیسپرسیونی جدید برای پوشش پلاستیک ها معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Incorez اعلام کرد که تولید پلی اورتان دیسپرسیونی جدیدی را آغاز کرده است. این رزین جدید که با نام تجاری Dispurez 103 به بازار عرضه می شود یک پلی اورتان دیسپرسیونی پایه آب منعطف و چقرمه می باشد که برای کاربرد های خودرویی و ضد آب ایده آل است.

این رزین جدید برای پوشش های با دوام جهت قطعات پلاستیکی داخل و خارج خودرو استفاده می شود. همچنین برای پوشش های منعطف و چقرمه در waterproofing membrane استفاده می شود.

Dispurez 103 غیر خطرناک بوده و دارای مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی، لکه ها و هیدرولیز می باشد. پس از اعمال، آب تبخیر شده و یک فیلم چقرمه و منعطف ایجاد می شود.

مزایای Dispurez 103 به شرح زیر می باشد:

Dispurez 103 علاوه بر ایجاد مقاومت شستشویی بالا ، دارای چسبندگی عالی به محدوده گسترده ای از پلاستیک ها شامل ABS ، پلی کربنات و PET می باشد.

Dispurez 103 بخشی از پلی اورتان های Dispurez با عملکرد بالا و غیر خطرناک می باشد.

به گفته Kirk Booth ، علاوه بر مزایای اقتصادی و زیست محیط، کارای پلی اورتان های دیسپرسیونی در بهبود عملکرد اکریلیک ها توسط فرمول نویسان پوشش ها به اثبات رسیده است. توسعه فرآیند ها و شیمی جدید و انحصاری این امکان را ایجاد می کند که بتوان با استفاده از حداقل حلال های کمکی پوشش پلی اورتان کریستالی سخت تولید کرد. بنابراین می توان پوشش هایی با VOC پایین و مطابق با نیازمندی های سختگیرانه استاندارد های جدید تولید کرد. بعضی از محصولات پلی اورتان دیسپرسیونی به شرح زیر است. Dispurez 101A یک دیسپرسیون آنیونی اکریلیک-پلی اورتان از پلی کربنات اصلاح شده می باشد. این رزین دارای سازگاری عالی با رنگدانه ها بوده و فیلمی با مقاومت شیمیایی و مقاومت آب عالی ایجاد می کند. Dispurez 102 یک دیسپرسیون آنیونی پلی اورتان از پلی کربنات اصلاح شده می باشد. این رزین فاقد مواد خطرناک می باشد. این رزین منعطف و چقرمه بوده و دارای شفافیت نوری عالی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا