اخباراقتصاد و مدیریت

اختصاصی بسپار/ پنج نکته کلیدی برای استخدام و مدیریت نسل Z در صنعت پلاستیک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر قبلا نوشتیم که افراد حدود 20 تا 25 سال، که به عنوان نسل Z شناخته می‌شوند، تا سال 2030 به 51 میلیون نفر در نیروی کار فقط در ایالات متحده خواهند رسید. در سایر کشورها هم بیشترین نیروی کار به این نسل تعلق خواهد داشت و شما ناگزیر هستید آنها را استخدام کنید! با این حال، مدیریت آنها نیاز به رویکرد متفاوتی نسبت به آنچه شما امروز دارید، دارد.

رفتار و سبک کاری هر فرد با فرد دیگر متفاوت است، اما این ملاحظات گسترده در نظر گرفته شده است تا شما را برای تغییرات نیروی کار که اجتناب ناپذیر است آماده کند. امیدواریم صنعت پلاستیک در جذب و حفظ نسل جدید تلاش بیشتری به خرج بدهد. شرکت مشاوره Deloitte پیش‌بینی می‌کند که ورود نسل Z به محل کار “سریع و عمیق” خواهد بود.

پ

  1. نسل Zای ها واقعاً فرصت‌های کار از راه دور یا ترکیبی را ترجیح می‌دهند، بنابراین آماده باشید تا از قبل به این موضوع رسیدگی کنید. برخی از شرکت‌ها در توضیح شغل اضافه می‌کنند که این فرصت در محل شرکت است یا خیر، حتی اگر این امر واضح باشد. اگر این موقعیت را نتوان از راه دور انجام داد، برای استخدام نسل Zای ها با شرکت‌هایی رقابت خواهید کرد که گزینه‌های انعطاف پذیرتری را ارائه می‌دهند.
  2. نسل Z برای تعادل بین کار و زندگی و رفاه شخصی بسیار بیشتر از نسل‌های قبلی ارزش قائل است. آن‌ها جذب شرکت‌هایی می‌شوند که مرخصی زیادی را در نظر می‌گیرند، خواه این مرخصی با حقوق بیشتر باشد – چیزهایی مانند «روزهای سلامت روان» – یا راه‌هایی برای بیرون بردن دفتر به جامعه، مانند پیاده‌روی 5 هزار نفری برای یک هدف خیریه در طول ساعات کاری.
  3. نسل Zای ها در بهترین حالت نسبت به شما بدبین خواهند بود. در حالی که تفرقه افکنی، منفی گرایی در رسانه‌های اجتماعی و «جریان اصلی»، و اطلاعات نادرست چیز جدیدی نیست، این همه چیزی است که نسل Z تا کنون شناخته و با آن بزرگ شده است.
  4. ممکن است فکر کنید از آنجایی که نسل Z فرصت کار از راه دور یا ترکیبی و تعادل بین کار و زندگی را ارزش می‌گذارد، نوعی معاوضه بین آن و حقوق وجود خواهد داشت. شما اشتباه می‌کنید. آنها همچنین حقوق بیشتری می‌خواهند.
  5. ممکن است نسل‌های قبلی با جدا نگه داشتن چیزهایی مانند تنوع (در همه ابعاد)، پایداری و فقر جهانی از محل کار موافق بوده باشند، اما اینها در مورد نسل زد صادق نیست، پس اگر تعهد خود را به یک شرکت خوب جهانی بودن نشان دهید، نسبت به رقبای خود در میان این نسل، برتری خواهید داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا