اخبار

پودر های گرافیت جدید برای پوشش ها معرفی شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Superior Graphite خط جدیدی از محصولات را بویژه برای بازار پلیمر ها توسعه داده است. گرافیت در صنایع پلاستیک ها عمدتا بعنوان یک ماده افزودنی جهت بهبود خواص رسانایی و ضد سایشی استفاده می شود.

خط محصولات FormulaPT شامل پودر های گرافیت طبیعی و سنتزی در اشکال غیر خالص و خالص شده بوسیله حرارت و Resilient Graphitic Carbons (RGC) می باشد. محصولات FormulaPT در محدوده گسترده ای از کاربرد ها شامل ترموپلاستیک های مهندسی و با عملکرد بالا , رزین های ترموست , PTFE , تماس با مواد غذایی , پوشش ها , چسب ها , درزگیر ها و الاستومر ها استفاده می شوند.

بعضی از محصولات FormulaPT با استفاده از فناوری انحصاری Electro-Thermal Treatment/Purification تولید می شوند که این روش باعث خارج کردن ناخالصی های آلی و معدنی مثل کوارتز , سیلیکا و آهن ( که می توانند بعنوان مواد ساینده عمل کنند) می شود. گرافیت های خالص شده بوسیله حرارت , خنثی بوده و دارای پایداری شیمیایی بالایی می باشند. این گرافیت ها هدایت الکتریکی و حرارتی پلیمر ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. استفاده از پلیمر ها در صنایع بسته بندی مواد غذایی در حال افزایش است. پلیمر ها می توانند جایگزین فلزات شده و باعث کاهش قیمت و بهبود مقاومت خوردگی می شوند.

پلیمر های اصلاح شده با گرافیت برای کاربرد هایی که هدایت الکتریکی بالا و سایش کم مورد نیاز باشند استفاده می شوند. محصولات Resilient Graphitic Carbons (RGC) محصولات بی همتایی می باشند که دارای خلوص بالا و اصطکاک پایین می باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا