اخبار

پوشش ترمیمی فلز همیشه درخشان، جایزه معماری پروژه ترمیم نما را برد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر ترمیم نمای ساختمان‌های اداری کلاس آ در کالیفرنیای جنوبی جایزه طراحی معماری فلز سال 2020 در شاخه نو سازی و مقاوم‌سازی را برنده شده است. مهندسین داور این جایزه تشخیص دادند که پروژه ترمیم جامع برای بازسازی و ترمیم طراحی اولیه و به دلیل به انجام رساندن عالی این هدف لیاقت دریافت این جایزه را دارد.
پیمانکار پوشش کارخانه استوارت دین از پوشش ترمیمی فلز همیشه درخشان به همراه کینیار آکواتک به منظور ایجاد یک سازه آلومینیومی آندی شده 18 طبقه و 45 ساله در ساحل نیوپورت استفاده کرده است که به آن ظاهری تمیز، جدید، تکمیل کارخانه‌ای و عمر دوباره سی ساله داده است. این کارخانه دارای تاییده ملی اعمال پوشش همیشه درخشان را دارد.
کریس اینکوروایا، مدیر ملی ترمیم نمای کارخانه استوارت دین می‌گوید: نمای خارجی اصلی این سازه از جنس آلومینیوم، نشانه‌های خوردگی و حفره‌دار شدن را نشان می‌داد و دیگر توانایی محافظت از سازه در برابر اشعه‌های ماورای بنفش و خوردگی ایجاد شده بر اثر آب را نداشت. هنگامی که پروژه اولیه ترمیم نما تقاضای درخواست سیستم پوشش پایه حلالی کرد، ما می‌دانستیم که استفاده از پوشش پایه آب به ما این اجازه را خواهد داد که میزان تخریب ساختمان اداری کلاس آ را کاهش دهیم و کار انجام شده موثرتر است و حفظ عملکرد در مدت زمان طولانی را تضمین می‌کند.
پوشش‌های ترمیم نمای همیشه درخشان با رزین PVDF کینیار آکواتک دارای ترکیبات آلی فرار کم، پایه آب و سیستم پوشش قابل اعمال در محل که فراهم کننده تکمیل کارخانه‌ای است را فراهم می‌کند. فرمولاسیون پیشرفته آن به گونه‌ای طراحی شده است که محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش و مقاومت در برابر جلبک، رشد قارچ، خراش، جذب لکه و آلودگی را برای سطوح فراهم کند. تولید کننده APV سازنده این پوشش ضمانت 15 ساله برای این پوشش را انجام داده است. این ضمانت شامل هر نوع کمرنگ شدن پوشش و گچی شدن آن است و تضمین می‌کند حتی در شرایط آب و هوایی نامناسب، خللی در عملکرد این پوشش ایجاد نشود.
ارن نف، مدیر ارشد بازاریابی و توسعه تجاری پوشش‌های مهندسی شده APV خاطر نشان کرد: برای بیشتر از یک دهه است که مالکان ساختمانی و متخصصین پروژه‌های سازه از پوشش همیشه درخشان برای افزایش طول عمر سازه‌های خود و جلوگیری از تخریب آنها استفاده می‌کنند. ما مفتخریم که متخصصین معماری فلز ارزش، کیفیت و قیمت مناسب این پوشش را تشخیص داده و به منظور افزایش طول عمر نمای فلزی از آن استفاده خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا