اخبار

پوشش های پایه آبی جدید مخصوص رنگ های ساختمانی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت رنگ HMG Paints به محدوده ی گسترده ای از پوشش های تزئینی تخصصی دست یافته است. این پوشش های تزئینی دارای محدوده ی گسترده ای از رنگ ها هستند. استفاده از این پوشش ها در پروژه های تزئینی بسیاری موفق بوده است. این محصولات تقاضاهای گسترده ای را از صنایع مختلف دریافت کرده چراکه پوشش دهی عالی داشته، کیفیت سطح نهایی بسیار خوبی را ایجاد کرده و بسیار آسان روی سطح اعمال می شود.
این پوشش های ماندگار آب پایه بوده و طی سال های بسیار با انجام سعی و خطاهای گسترده ای تولید شده است. از این پوشش ها در مکان های پر ترافیک رفت و آمدی نظیر راه روها، دفاتر اداری و کارگاه های خودرویی استفاده می شود. 
از این پوشش های پایه آبی به صورت عمده می توان در دیوارها و سقف ها هم استفاده کرد. از جمله گونه هایی که در این کاربردها می تواند مورد استفاده قرار گیرد می توان به فرمول بندی های Vinyl Matt وSilk Emulsion اشاره کرد. گونه ی Vinyl Matt دارای قابلیت خشک شدن سریع خصوصا برای سطوحی می باشد که صاف و غیربازتابنده باشد. این در حالی است که گونه ی Silk Emulsion برای سطوحی که قابل شستشو باشند مناسب شناخته شده است. 
این شرکت همچنین محصول جدیدی را تحت عنوان آغازگر ضد ریزش (Bleed resistance primer) را معرفی کرده است. این محصول Softwood Primer نام داشته که می تواند به صورت داخلی و یا خارجی روی سطوح چوب اعمال شود. این محصول می تواند به صورت هم زمان با گونه ی تولیدی Acrylic Primer Undercoat مورد استفاده قرار گرفته که یک آغازگر دو کاره می باشد. 
این شرکت واحدهای آموزشی در جهت استفاده از محصولات خود را برگزار می کند. استقبال از این واحدهای آموزشی به حدی بوده است که برای استفاده از آن ها باید در نوبت شش ماهه ایستاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا