اخبار

پَرَک کننده ی زیرآبی جدید شرکت Maag

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  شرکت Maag تولیدکننده ای پیشرو در زمینه ی پمپ های دنده ای (Gear pumps)، سامانه های پَرَک کننده (Pelletizing) و سامانه های فیلترینگ برای استفاده در پلاستیک ها، مواد شیمیایی، غذایی و دارویی است. این شرکت اخیرا خبر از تولید یک سامانه ی پَرَک کننده ی جدید زیرآبی (Underwater Pelletizer) با نام PEARLO در بازار آسیایی داده است. 
سامانه ی پرک کننده ی جدید زیرآبی PEARLO برای تولید پرک های کروی در ظرفیت های کم و زیاد برای سوددهی در مقیاس گسترده طراحی شده است. این سامانه ی انعطاف پذیر و بهره ور به عنوان مثال می تواند  در تولید مواد خام، آمیزه ها، مستربچ ها، پلاستیک های مهندسی و چندسازه های پرشده با پرکننده، لاستیک های گرمانرم، چسب های گرماذوب و تولیدات بازیافتی مورد استفاده قرار گیرد. خروجی این دستگاه می تواند بالغ بر 36 کیلو در یک ساعت باشد. سایر ویژگی های PEARLO این دستگاه را از سایر مدل های رقابتی متمایز کرده است.
از جمله سایر ویژگی های دستگاه PEARLO می توان به طراحی های ویژه ی دای، سطوح مقاوم به رفتگی آن و طراحی های تیغه ی منحصر به فرد اشاره کرد. در این دستگاه، آب تحت فرآیند مدام تحت بازیافت قرار می گیرد. تمیزکاری این دستگاه نیز بسیار آسان بوده و مخصوص تولید پیوسته و در عین حال ایمن نیز هست. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه مذکور می توان به آدرس www.maag.com مراجعه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا