اخبار

پیاده سازی سامانه‌ای برای برندسازی محصولات دانش بنیان

بسپار/ایران پلیمر

یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری شهید بهشتی رسانه اطلاع رسانی را عرضه کرده است که از طریق آن علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص فعالیت شرکت‌ها به یکدیگر به آنها در برندسازی کمک خواهد کرد.

سعید نیکنام، مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناور فعالیت‌های این شرکت را در حوزه فناوری اطلاعات دانست و افزود: فعالیت اصلی ما توسعه نرم افزار است که دو محصول عرضه کردیم.

وی محصول اول را یک رسانه اطلاع‌رسانی، تحلیل و آموزشی در حوزه مدیریت دانست که مخاطبان آن علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف مدیریت، کارآفرینی و کسب‌وکار هستند و روزانه بیش از پنج هزار بازدیدکننده دارد و ادامه داد: نگاه ما در این پروژه بیشتر به این موضوع است که بتوانیم فعالیت‌های شرکت خودمان و سایر محصولات و فعالیت‌های مرتبط متعلق به سایر شرکت‌ها را اطلاع رسانی کرده و به برندسازی آنها کمک کنیم.

نیکنام با اشاره به محصول دیگر این شرکت، گفت: این نرم‌افزار محصولی دانش‌بنیان برای مدل‌سازی کسب‌وکار، نوشتن طرح کسب‌وکار و طراحی مفاهیم و الگوهای پرکاربرد مدیریتی است و بیش از ۱۲ هزار کاربر از خدمات آن به صورت رایگان و یا با پرداخت اشتراک ماهانه و سالانه استفاده می‌کنند.

نیکنام ادامه داد: این نرم‌افزار قابلیت‌های مختلف دیگری نیز دارد که در شرایط و کاربری‌های متنوع نظیر رویدادهای کارآفرینی و جذب ایده‌های کسب‌وکاری برای سرمایه‌گذاران و همچنین همیاری مشاوران حوزه مدیریت و کسب‌وکار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و ویژگی اصلی‌اش برای این گروه از مخاطبان آنلاین بودن آن است، به طور مثال امکان برگزاری رویداهای استارتاپی آنلاین را برای برگزارکنندگان این مدل رویدادها به آسانی فراهم می‌کند.

وی در خصوص نمونه‌های خارجی این محصول عنوان کرد: نمونه‌های خارجی زیادی هم با این نوع کارکرد وجود دارد که هر کدام از آنها  حوزه تخصصی خاص خود را دارند؛ مثلا یکی در حوزه طرح کسب‌وکار و دیگری در بوم ناب و مدل کسب‌وکار فعالیت می‌کند و ما در تلاش هستیم تا تمامی حوزه‌های مهم را پوشش دهیم.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا