اخبار

پیش بینی بازار پوشش های دریایی تا سال 2022

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  پیش بینی می شود بازار پوشش های دریایی از 3.31 میلیارد دلار در سال 2017 به 3.93 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش پیدا کند. افزایش تقاضا برای پوشش های دریایی از صنایع کشتی سازی در اقتصاد های در حال رشد مثل چین ، هند و برزیل باعث رشد مصرف پوشش های دریایی در جهان شده است.

در بین رزین ها ، پیش بینی می شود که پلی اورتان ها بیشترین رشد مصرف را در بازار پوشش های دریایی داشته باشند. رزین های پلی اورتان دوستدار محیط زیست می باشند. آنها در درجات مختلف سختی و جامد های مختلف در دسترس می باشند. رزین های پلی اورتان خواص عالی از جمله مقاومت خوردگی ، مقاومت سایشی ، استحکام ضربه و انعطاف پذیری در دمای پایین ایجاد می کنند که آنها را برای کاربرد در پوشش های دریایی مختلف مناسب می سازد. در بین کاربرد های مختلف ، کشتی های باری بیشترین سهم را در بازار پوشش های دریایی به خود اختصاص داده اند.

کشتی های باری بطور ویژه برای حمل بار در انواع مختلف کانتینر طراحی شده اند. بعلاوه هزینه حمل و نقل آبی پایین تر از سایر روش های حمل و نقل می باشد. این عوامل باعث افزایش تقاضا برای کشتی های باری و در نتیجه افزایش تقاضا برای پوشش های دریایی می شود. بر اساس پیش بینی ها بازار پوشش های دریایی در منطقه آسیا-اقیانوسیه بیشترین رشد را خواهد داشت. رشد بازار در منطقه آسیا-اقیانوسیه مربوط به افزایش تقاضا برای پوشش های دریایی در کشور های مختلف از جمله چین ، هند و کره جنوبی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا