اخبار

پیش بینی بازار پوشش های پودری تا سال 2025

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر پیش بینی می شود بازار پوشش های پودری از 15.7 میلیارد دلار در سال 2020 به 21.4 میلیارد دلار در سال 2025 افزایش پیدا کند. پوشش های پودری یکی از پر مصرف ترین پوشش ها می باشند. پوشش های پودری ترموست (عمدتا اپوکسی ها و پلی استر ها) برای کاربرد های صنعتی ارجحیت دارند.

اپوکسی ها از نظر خواص فیزیکی دارای ارجحیت می باشند در حالیکه پلی استر ها از نظر خواص مقاومت آب و هوایی دارای برتری می باشند. نوع رزین مورد استفاده در فرمولاسیون به میزان زیادی تعیین کننده فرآیند و خواص پوشش پودری می باشد. در سال 2018 رزین های ترموست بیشترین سهم را در بازار به خود اختصاص دادند. پوشش های پودری ترموست چقرمه تر بوده و دارای چسبندگی بهتری به زیرآیند های فلزی می باشند. همچنین مقاومت های شیمیایی و حلالی آنها از پوشش های ترموپلاستیک بیشتر می باشد. پوشش از نظر ساختار شیمیایی با رزین اصلی آن متفاوت می باشد. یک پوشش پس از پخت از نظر حرارتی پایدار خواهد بود.

این بدین معنا است که با حرارت دهی ذوب نشده و به مایع تبدیل نمی شود. پوشش پخت شده در برابر حرارت پایدار بوده و نرم نمی شود. پوشش های پودری ترموست انعطاف پذیری بالایی برای فرمول نویسان ایجاد می کنند. بازار لوازم خانگی به دلیل پیشرفت فناوری ها و افزایش شهرنشینی در حال افزایش می باشد.همچنین مصرف کنندگان به دنبال محصولات زیست سازگار می باشند.

پوشش های پودری دارای VOCپایین یا صفر می باشند. به همین دلیل در بازار لوازم خانگی دارای موقعیت مناسبی می باشند. APAC پر مصرف ترین بازار در جهان برای پوشش های پودری می باشد. رشد بالای این منطقه به دلیل حضور اقتصاد های بزرگی چون چین ، هند ، تایوان و اندونزی می باشد. در منطقه APAC ، افزایش فعالیت ها در صنایع ساختمان سازی و صنایع اتومبیلی باعث رشد بازار پوشش های پودری شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا