اخباراخبار ویژه

پیش بینی بازار پوشش های پودری تا سال 2028

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بر اساس گزارشی که Grand View Research اخیرا منتشر کرده است پیش بینی می شود بازار جهانی پوشش های پودری تا سال 2028 به 20.8 میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

پیش بینی می شود پوشش های پودری به دلیل خواص برتر (نسبت به رنگ های متداول) از جمله مقاومت خوردگی بالا ، مقاومت سایشی بالا ، chipping resistance بالا ، دوام خوب ، قیمت مناسب و کاهش زمان فرآیند در دوره زمانی پیش بینی شده رشد قابل توجهی داشته باشد. بالا رفتن استاندارد های زندگی و شهری شدن سریع منجر به افزایش تقاضا برای کالا های مصرفی از جمله یخچال، فریزر، وسایل تهویه هوا، ماشین های ظرفشویی، ماشین های لباسشویی و سایر وسایل شده است.

بر اساس تخمین ها منطقه آسیا – اقیانوسیه در این دوره زمانی بیشترین سهم را در بازار جهانی پوشش های پودری خواهد داشت. افزایش تقاضا برای کالا های مصرفی مثل ماشین های لباسشویی و یخچال ها در کشور های در حال توسعه مثل هند، چین، ویتنام، فیلیپین و تایلند باعث رشد مصرف پوشش های پودری در این منطقه می شود. رشد تقاضا برای صنایع خودرویی در کشور های آسیا – اقیانوسیه سرمایه گذاری در این منطقه را اقتصادی می کند. قاره امریکای شمالی در سال 2020 سومین بازار بزرگ پوشش های پودری در جهان بوده است. توسعه سریع صنایع خودرویی در ایالات متحده امریکا و وضع قوانین جدید (مربوط به VOC ) جهت پوشش های پودری مورد استفاده در تولید خودروها باعث افزایش قابل توجه مصرف پوشش های پودری در ایالات متحده امریکا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا