اخبار

اختصاصی بسپار/ پیش بینی بازار ۸۶ میلیارد دلاری هم‌بسپارهای اتیلن تا سال 2032

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر پیش‌بینی می‌شود که بازار هم‌بسپارهای اتیلن در دوره 2022-2032 دارای رشد مرکب سالانه ثابت به مقدار 4.2٪ باشد؛ و اندازه بازار جهانی هم‌بسپارهای اتیلن از 57.4 میلیارد دلار در سال 2022 به 86.6 میلیارد دلار در سال 2032 افزایش یابد.

نیاز روزافزون صنعت خودرو جهانی به هم‌بسپارهای اتیلن به عنوان یک محرک کلیدی در بازار جهانی این مواد در نظر گرفته می‌شود. هم‌بسپارهای اتیلن برای ساختن درزگیر و آب بندی خودروها استفاده می‌شود یا برای مثال به عنوان مکمل به روغن موتور اضافه می‌شوند.  همچنین در پایه‌های موتور، قطعات ترمز و برف پاک کن‌ها کاربرد دارند.

یکی دیگر از عوامل مهم افزایش تقاضا برای هم‌بسپارهای اتیلن، افزایش نیاز به لاستیک صنعتی برای استفاده در تولید تایر است. انتظار می‌رود که بازار جهانی قطعات لاستیکی خودرو در آینده نزدیک در نتیجه تحقیق و توسعه در بخش‌های خودرو و قطعات خودرو متحول شود.

در طول دوره پیش بینی، بازار جهانی هم‌بسپارهای اتیلن از افزایش تقاضا برای قطعات سبک وزن خودرو به منظور تولید خودروهای کم مصرف تر بهره مند خواهد شد.

به دلیل ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر حرارت و واکنش پذیری شیمیایی، انعطاف پذیری فرمولاسیون و چسبندگی، تقاضا برای هم‌بسپارهای اتیلن به تدریج در حال افزایش است و انتظار می‌رود صنایع بسته‌بندی و خودرو تقاضا برای این مواد را افزایش دهند.

با توجه به تحلیل بازار ، افزایش نوآوری‌ها و توسعه در فناوری و تجهیزات و همچنین ارائه محصولات خلاقانه توسط شرکت‌ها، همگی به رشد بازار هم‌بسپارهای اتیلن کمک می‌کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا